1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Ziggo & inhoudelijke antwoorden

Waarom geeft Ziggo nooit inhoudelijke antwoorden maar proberen ze er met simpele verkooppraatjes, waarin vaak wordt gezegd dat het niet aan Ziggo ligt, zich er van af te maken? Voorbeelden daarvan zijn:

 

- Fout ontdekt in de TV-Gids

  https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Fout-ontdekt-in-de-TV-Gids-EPG-Meld-het-hier/m-p/787399

- Weer niet in 4K op kanaal 14

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Weer-niet-in-4k-op-kanaal-14/td-p/839472

- Tv Gids en opname issues

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/TV-Gids-en-opname-issues-updates-amp-discussie/td-p/787444

- Meer HD zenders - Wanneer wordt HD de standaard

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Meer-HD-zenders-Wanneer-wordt-HD-de-standaard/td-p/800803

 

Als de vragen te lastig worden reageren de dames en heren moderators gewoon niet meer in deze topics.

 

Echt triest. 

 

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Als de vragen te lastig worden reageren de dames en heren moderators gewoon niet meer in deze topics.

Echt triest. "

 

Als je al op alle vragen al meerdere malen een antwoord hebt gehad, maar het is niet het antwoord wat je verwacht en je blijft dezelfde vragen stellen, dan stopt steeds hetzelfde antwoord geven, is de ervaring op dit forum.

 

Ook nieuwe topics aanmaken met dezelfde vragen zal niet snel tot een ander antwoord leiden en mogelijk ook tot geen antwoord, omdat je de antwoorden al hebt gehad en moderators dan alleen reageren als er iets nieuws te melden is.

Op iedere herhaalde vraag melden dat er niets nieuws te melden valt wordt als zinloos gezien.

 

Hun prioriteit ligt dan bij topics waar ze wel effectief kunnen zijn in het oplossen van problemen die klanten ervaren of een sociale interactie, als er tijd over is.

Gertjan Woudenb
Topicstarter
Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

@Bert Het is gewoon belachelijk dat de dames en heren moderatoren zich al een week niet laten zien in de 2 topics over problemen met de EPG. Terwijl Ziggo zelf verklaard heeft dat deze problemen de hoogste prioriteit hebben. Maar in een onzin topic over huisdieren zie je wel een moderator voorbij komen.

 

Dan weet je gelijk waar de prioriteiten liggen van de dames en heren moderatoren.

Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes

Misschien is het handig om een beetje geduld te hebben? Laat eerst het project klaar zijn ivm het uitschakelen van het analoge gedeelte op de kabel. Niet alles kan in 1 keer. We zien vanzelf wel wat de toekomst brengt. Tevreden zijn met hetgeen je heb is geen overbodige luxe. 
Uiteindelijk zitten de moderators niet bij de directie op schoot. Zij kunnen niet altijd en overal op antwoorden. Je praat hier niet over een klein bedrijf die effe alles direct aanpast zoals iedereen het maar eist. Maar goed, dit is mijn bescheiden mening.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Andre Verbeek Schreef: Misschien is het handig om een beetje geduld te hebben?

 

Zeg je nu serieus beetje geduld? De topic over problemen met de EPG bestaat inmiddels al meer dan 2,5 jaar, hoeveel geduld moet je hebben? In juni posten Ziggo nog vol trots "Ziggo verbetert de programma-informatie in de TV Gids" maar 3,5 maand later staat de EPG nog steeds vol met fouten, en als je dan vraagt aan Ziggo wanneer wij als klanten wat van deze verbetering gaan merken, dan blijft het muisstil al ruim een week. Dus nogmaals hoeveel geduld moeten we hebben?

Gertjan Woudenb
Topicstarter
Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

@Mark is al de gehele dag online maar inhoudelijke antwoorden heeft hij nog niet gegeven in bovenstaande 4 topics.

 

Dat bewijst dus de minachting die de moderators hebben voor kritische klanten. 

 

 

Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes

@DON PAPA  Oke, de epg is in reparatie. Deze ergenis kan ik mij voorstellen. Zelf kijk ik geen lineaire tv. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Gertjan Woudenb  schreef:

@Mark is al de gehele dag online maar inhoudelijke antwoorden heeft hij nog niet gegeven in bovenstaande 4 topics.

 

Dat bewijst dus de minachting die de moderators hebben voor kritische klanten. 


Dat bewijst geen minachting, dat bewijst alleen dat ze consequent zijn in hun werkwijze:

 

"Als je al op alle vragen al meerdere malen een antwoord hebt gehad, maar het is niet het antwoord wat je verwacht en je blijft dezelfde vragen stellen, dan stopt steeds hetzelfde antwoord geven, is de ervaring op dit forum.

 

Ook nieuwe topics aanmaken met dezelfde vragen zal niet snel tot een ander antwoord leiden en mogelijk ook tot geen antwoord, omdat je de antwoorden al hebt gehad en moderators dan alleen reageren als er iets nieuws te melden is.

Op iedere herhaalde vraag melden dat er niets nieuws te melden valt wordt als zinloos gezien.

 

Hun prioriteit ligt dan bij topics waar ze wel effectief kunnen zijn in het oplossen van problemen die klanten ervaren of een sociale interactie, als er tijd over is."

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic