ik heb af en toe dat als ik 1 tikje doet op de afstandbediening dat hij meerdere items opzij gaat vet irritant wat kan ik hieraan doen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
30 sec de spanning eraf d.m.v. de schakelaar aan de achterkant. Heeft bij iemand een paar dagen geleden ook geholpen met hetzelfde probleem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je de batterijen al vervangen
wat voor merk batterijen zitten er in
anoniemforum wrote:heb je de batterijen al vervangen
het is een net nieuwe afstandbediening denk nog geen half jaar oud met de batterijen die erbij zaten toen ik hem kreeg
robinjoo19 wrote:anoniemforum wrote:heb je de batterijen al vervangen
het is een net nieuwe afstandbediening denk nog geen half jaar oud met de batterijen die erbij zaten toen ik hem kreeg
toch kan het dat ze te weinig stroom leveren als ze er al een aantal maanden in zitten zeker die er bij zaten zijn vaak niet helemaal vol
30 sec de spanning eraf d.m.v. de schakelaar aan de achterkant. Heeft bij iemand een paar dagen geleden ook geholpen met hetzelfde probleem.
probleem niet opgelost antwoord van MaxH anoniemforum helpt helaas niet
heb je al geprobeerd de afstandbediening opnieuw te koppelen?
nog niet dat ga ik later vandaag proberen
Hey @robinjoo19 ,
Super irritant dat je afstandsbediening ineens zo moeilijk doet. Dat maakt het zappen een stuk lastiger. Ik help je dan ook graag om dit te fiksen.
Is het gelukt met het opnieuw koppelen? En werkt het nu weer? 🙂
Marije Ziggo wrote:Hey @robinjoo19 ,
Super irritant dat je afstandsbediening ineens zo moeilijk doet. Dat maakt het zappen een stuk lastiger. Ik help je dan ook graag om dit te fiksen.
Is het gelukt met het opnieuw koppelen? En werkt het nu weer? 🙂
de afstandbediening doet het ok alleen zapt hij soms 3 dingen verder in zowel de menus als in de tv gids
kan je een nieuwe opsturen via brievenbuspost dan hoef ik er niet voor thuis te blijven
Zeker kan ik dat voor je regelen @robinjoo19. Een nieuwe afstandsbediening heb ik voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele dagen in de bus.
Cecilia Ziggo wrote:Zeker kan ik dat voor je regelen @robinjoo19. Een nieuwe afstandsbediening heb ik voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele dagen in de bus.
enig idee wanneer ik de afstandbediening kan verwachten ?
Hi @robinjoo19
De vorige order was helaas uitgevallen vanwege een melding van bewind. Het gaat alleen om een gratis nalevering dus deze order mag logischerwijs niet uitvallen. Ik heb de afstandsbediening opnieuw voor je aangevraagd. Als je deze binnen 3 werkdagen niet hebt ontvangen wil je mij dan een seintje geven?
Cecilia Ziggo wrote:Hi @robinjoo19
De vorige order was helaas uitgevallen vanwege een melding van bewind. Het gaat alleen om een gratis nalevering dus deze order mag logischerwijs niet uitvallen. Ik heb de afstandsbediening opnieuw voor je aangevraagd. Als je deze binnen 3 werkdagen niet hebt ontvangen wil je mij dan een seintje geven?
enig idee wat de status is van de aanvraag ?
robinjoo19 wrote:Cecilia Ziggo wrote:Hi @robinjoo19
De vorige order was helaas uitgevallen vanwege een melding van bewind. Het gaat alleen om een gratis nalevering dus deze order mag logischerwijs niet uitvallen. Ik heb de afstandsbediening opnieuw voor je aangevraagd. Als je deze binnen 3 werkdagen niet hebt ontvangen wil je mij dan een seintje geven?enig idee wat de status is van de aanvraag ?
hoi
ik heb nu net de postnl melding gehad dus hopelijk komt hij snel
robinjoo19 wrote:robinjoo19 wrote:Cecilia Ziggo wrote:Hi @robinjoo19
De vorige order was helaas uitgevallen vanwege een melding van bewind. Het gaat alleen om een gratis nalevering dus deze order mag logischerwijs niet uitvallen. Ik heb de afstandsbediening opnieuw voor je aangevraagd. Als je deze binnen 3 werkdagen niet hebt ontvangen wil je mij dan een seintje geven?enig idee wat de status is van de aanvraag ?
hoi
Als het goed is vind je hem zo in de brievenbus, @robinjoo19 🙂
Erik P Ziggo wrote:robinjoo19 wrote:robinjoo19 wrote:Cecilia Ziggo wrote:Hi @robinjoo19
hoi
Als het goed is vind je hem zo in de brievenbus, @robinjoo19 🙂
yes ik heb hem binnen dankjewel
robinjoo19 wrote:ik heb af en toe dat als ik 1 tikje doet op de afstandbediening dat hij meerdere items opzij gaat vet irritant wat kan ik hieraan doen ?
Dit probleem heb ik dus ook, erg vervelend!
Hi @Ralph25
Als je wilt kan ik jou ook een nieuwe afstandsbediening toesturen? Mocht je dit graag willen, geef dan vooral een gil. Vul daarbij ook de adresgegevens aan in jouw Communityprofiel. Dan weet ik waar ik de postduif naar toe mag sturen.
Graag, ik zal meteen de adresgegevens aanpassen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.