Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
MR_CHIP
Level 19

Ziggo afstandbediening

ik heb af en toe dat als ik 1 tikje doet op de afstandbediening dat hij meerdere items opzij gaat vet irritant wat kan ik hieraan doen ?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MaxH
Level 17

30 sec de spanning eraf d.m.v. de schakelaar aan de achterkant. Heeft bij iemand een paar dagen geleden ook geholpen met hetzelfde probleem.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
21 Reacties 21
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je de batterijen al vervangen

wat voor merk batterijen zitten er in

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19
Topicstarter
anoniemforum wrote:

het is een net nieuwe afstandbediening denk nog geen half jaar oud met de batterijen die erbij zaten toen ik hem kreeg

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
robinjoo19 wrote:
anoniemforum wrote:

het is een net nieuwe afstandbediening denk nog geen half jaar oud met de batterijen die erbij zaten toen ik hem kreeg

toch kan het dat ze te weinig stroom leveren als ze er al een aantal maanden in zitten zeker die er bij zaten zijn vaak niet helemaal vol

0 Kudos
MaxH
Level 17

30 sec de spanning eraf d.m.v. de schakelaar aan de achterkant. Heeft bij iemand een paar dagen geleden ook geholpen met hetzelfde probleem.

0 Kudos
Ga naar reactie
MR_CHIP
Level 19
Topicstarter

probleem niet opgelost antwoord van MaxH anoniemforum helpt helaas niet

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je al geprobeerd de afstandbediening opnieuw te koppelen?

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19
Topicstarter

nog niet dat ga ik later vandaag proberen

0 Kudos
Marije
Community Moderator
Community Moderator

Hey @robinjoo19 , 

Super irritant dat je afstandsbediening ineens zo moeilijk doet. Dat maakt het zappen een stuk lastiger. Ik help je dan ook graag om dit te fiksen. 

Is het gelukt met het opnieuw koppelen? En werkt het nu weer? 🙂 

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19
Topicstarter
Marije Ziggo wrote:

Hey @robinjoo19 , 

Super irritant dat je afstandsbediening ineens zo moeilijk doet. Dat maakt het zappen een stuk lastiger. Ik help je dan ook graag om dit te fiksen. 

Is het gelukt met het opnieuw koppelen? En werkt het nu weer? 🙂 

de afstandbediening doet het ok alleen zapt hij soms 3 dingen verder in zowel de menus als in de tv gids

kan je een nieuwe opsturen via brievenbuspost dan hoef ik er niet voor thuis te blijven 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Zeker kan ik dat voor je regelen @robinjoo19. Een nieuwe afstandsbediening heb ik voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele dagen in de bus.

MR_CHIP
Level 19
Topicstarter
Cecilia Ziggo wrote:

Zeker kan ik dat voor je regelen @robinjoo19. Een nieuwe afstandsbediening heb ik voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele dagen in de bus.

enig idee wanneer ik de afstandbediening kan verwachten ?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @robinjoo19 
De vorige order was helaas uitgevallen vanwege een melding van bewind. Het gaat alleen om een gratis nalevering dus deze order mag logischerwijs niet uitvallen. Ik heb de afstandsbediening opnieuw voor je aangevraagd. Als je deze binnen 3 werkdagen niet hebt ontvangen wil je mij dan een seintje geven? 

MR_CHIP
Level 19
Topicstarter
Cecilia Ziggo wrote:

Hi @robinjoo19 
De vorige order was helaas uitgevallen vanwege een melding van bewind. Het gaat alleen om een gratis nalevering dus deze order mag logischerwijs niet uitvallen. Ik heb de afstandsbediening opnieuw voor je aangevraagd. Als je deze binnen 3 werkdagen niet hebt ontvangen wil je mij dan een seintje geven? 

enig idee wat de status is van de aanvraag ?

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19
Topicstarter
robinjoo19 wrote:
Cecilia Ziggo wrote:

Hi @robinjoo19 

hoi 

ik heb nu net de postnl melding gehad dus hopelijk komt hij snel

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
robinjoo19 wrote:
robinjoo19 wrote:
Cecilia Ziggo wrote:

Hi @robinjoo19 

hoi 

Als het goed is vind je hem zo in de brievenbus, @robinjoo19  🙂

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19
Topicstarter
Erik P Ziggo wrote:
robinjoo19 wrote:
robinjoo19 wrote:
Cecilia Ziggo wrote:

Hi @robinjoo19 

hoi 

Als het goed is vind je hem zo in de brievenbus, @robinjoo19  🙂

yes ik heb hem binnen dankjewel

Ralph25
Level 1
robinjoo19 wrote:

ik heb af en toe dat als ik 1 tikje doet op de afstandbediening dat hij meerdere items opzij gaat vet irritant wat kan ik hieraan doen ?

Dit probleem heb ik dus ook, erg vervelend!

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ralph25 
Als je wilt kan ik jou ook een nieuwe afstandsbediening toesturen? Mocht je dit graag willen, geef dan vooral een gil. Vul daarbij ook de adresgegevens aan in jouw Communityprofiel. Dan weet ik waar ik de postduif naar toe mag sturen.

0 Kudos
Ralph25
Level 1

Graag, ik zal meteen de adresgegevens aanpassen

0 Kudos