1
Vraag
2
Reacties
Bliepblob

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo + Vodafone Movies & Series L kiezen werkt niet

Beste Ziggo,

 

Al een paar maanden heb ik nu op hetzelfde adres Ziggo + Vodafone en daar zou gratis het pakket Movies & Series L bij gekozen kunnen worden.

 

Echter in het "Gratis tv-pakket" scherm blijft nu al maanden lang deze tekst staan:

 

"De gegevens konden niet worden opgehaald. Probeer het op een later tijdstip nogmaals."

 

Ik zag dat jullie dit al voor andere personen hadden opgelost, zouden jullie dit ook bij mij kunnen oplossen?

 

 

Groeten,

 

Blieb

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @Bliepblob en van harte welkom hier op de Ziggo Community. Top om te lezen dat je Vodafone met Ziggo combineert en hierdoor geniet van Gratis Extra's 🙂

 

Ik ben in het systeem gedoken en heb je gegevens erbij gepakt aan de hand van de ingevulde postcode en huisnummer in je profiel. Wat me dan opvalt is dat je Internet Max en Kabel TV bij ons afneemt als abonnement. Je neemt geen digitale televisie bij ons af en daarom is het niet mogelijk om voor een gratis zenderpakket te kiezen. De voorwaarde hierbij is dat je ook digitale televisie bij ons afneemt. De foutmelding die je te zien krijgt is niet erg duidelijk, dat spijt me.

 

Op deze pagina vind je hier meer informatie over en onder de kop 'Handig om te weten' zie je staan dat je minimaal TV Start moet hebben voor het gratis zenderpakket. Mocht je je abonnement willen upgraden met digitale televisie, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Uiteraard krijg je daarna ook zo snel als mogelijk het gratis zenderpakket tot je beschikking!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @Bliepblob en van harte welkom hier op de Ziggo Community. Top om te lezen dat je Vodafone met Ziggo combineert en hierdoor geniet van Gratis Extra's 🙂

 

Ik ben in het systeem gedoken en heb je gegevens erbij gepakt aan de hand van de ingevulde postcode en huisnummer in je profiel. Wat me dan opvalt is dat je Internet Max en Kabel TV bij ons afneemt als abonnement. Je neemt geen digitale televisie bij ons af en daarom is het niet mogelijk om voor een gratis zenderpakket te kiezen. De voorwaarde hierbij is dat je ook digitale televisie bij ons afneemt. De foutmelding die je te zien krijgt is niet erg duidelijk, dat spijt me.

 

Op deze pagina vind je hier meer informatie over en onder de kop 'Handig om te weten' zie je staan dat je minimaal TV Start moet hebben voor het gratis zenderpakket. Mocht je je abonnement willen upgraden met digitale televisie, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Uiteraard krijg je daarna ook zo snel als mogelijk het gratis zenderpakket tot je beschikking!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic