Vraag
Reacties
Oplossing
MartijnNuijs!
Level 7

Ziggo Tennis

Eindelijk een tennis zender! Ziggo Tennis, helemaal prima deluxe, dat meen ik. Wat ik ook meen is... Alsjeblieft, echt alsje**bleep**ingblieft, haal commentator Mariëtte Pakker daar heel snel weg! Het is Albert Mantingh in het kwadraat en zoooo verschrikkelijk slecht. Maakt veel fouten, moet zichzelf meermaals verbeteren en heeft buiten dat alles een vreselijk irritatie opwekkende stem! 

Zo en buiten dat verheug ik me op de rest van al het tennis op Ziggo Sport!

**Bericht aangepast door moderator. Je mening delen is geen probleem, maar laten we het respectvol houden**

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Dat ben ik met je eens @EnergieBoy!

Ik heb de feedback van @martijnnuijs alsnog doorgegeven aan de betreffende afdeling van Ziggo Sport 🙂 Of er wat aan gaat veranderen durf ik ook niet te zeggen maar feedback is altijd welkom dus de de positieve noot over hoe blij je bent met het nieuwe kanaal, heb ik uiteraard ook in de mail gezet. Thanks!

Bekijk in context

9 Reacties 9
EnergieBoy
Level 19

Hi @MartijnNuijs! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Wat goed zeg, dat je dit mooie bericht hebt geschreven. Zie dat een moderator van Ziggo je bericht ook heeft gezien, aangezien deze een opmerking in je bericht heeft geplaatst. Alleen jammer dat deze dan ook niet even hier een reactie achter laat om te zeggen dat ze het leuk vinden dat je blij bent met het Tennis kanaal en dat ze zullen doorgeven aan de betreffende afdeling dat je niet blij bent met Mariëtte Pakker. Ben alleen bang dat ze daar niet zoveel aan kunnen doen, maar je weet het maar nooit 😉

Veel plezier met het kijken van Tennis!

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Dat ben ik met je eens @EnergieBoy!

Ik heb de feedback van @martijnnuijs alsnog doorgegeven aan de betreffende afdeling van Ziggo Sport 🙂 Of er wat aan gaat veranderen durf ik ook niet te zeggen maar feedback is altijd welkom dus de de positieve noot over hoe blij je bent met het nieuwe kanaal, heb ik uiteraard ook in de mail gezet. Thanks!

Alfons Verbiest
Level 9

Ik kan het nu niet zien/horen, maar er zit toch een 2e geluidsspoor bij de zender? Dacht ik. Helpt dat misschien?

0 Kudos
RoWi
Level 20

@Alfons Verbiest  schreef:

Ik kan het nu niet zien/horen, maar er zit toch een 2e geluidsspoor bij de zender? Dacht ik. Helpt dat misschien?

Als dat net zo werkt als bij voetbal, weinig kans.

MvV65
Level 2

Ook ik was blij dat er eindelijk een tenniskanaal kwam in het sportpakket van Ziggo, zeker nadat sinds eind vorig jaar het Italiaanse Super tennis niet meer via de Hotbird satelliet te ontvangen is. Wat na 3 weken opvalt is dat het dames tennis nauwelijks (geen?) onderdeel uitmaakt van het aanbod, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Gaat hier nog verandering in komen? 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Goed punt! Dat verdient inderdaad een podium in de vorm van live tv. Ik deel je feedback met de juiste personen van Ziggo Sport @MvV65! Ik kan je geen toezeggingen doen, maar houdt ten alle tijden de tv gids in de gaten voor de actuele programmering.

Alfons Verbiest
Level 9

@MvV65 Dat was al bekend toen het begon. ATP overwegend bij Ziggo en WTA voornamelijk bij ESPN.👍

0 Kudos
MvV65
Level 2

@Alfons Verbiest Dank je. Jammer, wist ik niet. Heb ESPN voetbal abonnement maar is ESPN internationaal voor nodig. Dat er ook nog bij nemen ga ik niet aan beginnen.

0 Kudos
MvV65
Level 2

Zou heel mooi zijn Vincent Z als Ziggo sport dit oppakt!

0 Kudos