Erik43

Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Sport kanaal doet vreemde dingen

Goedendag allen, ik zit met een aantal kwesties:

 

Sinds enige tijd (de laatste update?) is het Ziggo Sport kanaal erg vreemd aan het doen.

Zodra ik iets programmeer om op te nemen en ik ga terug kom ik uit op ons laatste kanaal in de tv-gids en blijf daar vast zitten.

 

Ook als ik een reminder (lekker Nederlands) instel en naar het kanaal ga krijg ik de foutmelding dat het "kanaal niet kan worden gevonden" of iets dergelijks. Het is en blijft een constante ergernis...

 

Als klap op de vuurpijl (ondanks het vuurwerkverbod) krijgt het kanaal ook vaak nummer 7 terwijl daar normaal gesproken OOK RTL7 op zit. [Zie screenshot] Heb dit al een paar keer aangepast maar hij blijft hem zelf omnummeren.

 

Ervaren meer mensen dit verschijnsel?

 

En als bonusvraag: waarom is de programmering van Ziggo Sport Select exact hetzelfde?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik43
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Hi andere Erik!

 

Dank voor de tip maar ik heb de zender er maar uitgegooid, Select biedt exact dezelfde programma's dus zinloos om 2 dezelfde kanalen te hebben.

 

Factory reset zou ik zeker doen bij grotere problemen maar dit is het niet waard.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Ronnie 63

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde probleem hier .Weet niet of het na de laatste update begonnen is .

tregbe

Level 8
  • 182Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes

Ja hier ook. Is begonnen in een eerdere versie. Als ik op ziggo sport zit en een kanaal verder of terug zap gaat de Next naar NPO 1

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi allemaal, 

 

Bijzonder geval! Is dit enkel bij Ziggo Sport kanaal 14 of merk je dit ook bij andere kanalen?

 

@Erik43, wat betreft je bonusvraag, Ziggo Sport kanaal 14 is beschikbaar voor Ziggo klanten. Ziggo Sport Totaal is een extra zenderpakket dat je ook bij andere providers af kunt nemen. Zij kunnen dus geen gebruik maken van Ziggo Sport kanaal 14 maar wel van Ziggo Sport Select.

Erik43
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Rikst!

 

Ik ervaar dit alleen op dit specifieke Ziggo Sport kanaal. Zal het dan toch te maken hebben met de laatste update?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zou dit iets te maken kunnen hebben met dat kanaal 14 eigenlijk 2 kanalen is? UHD & HD?

Misschien dat opnieuw favorieten instellen iets oplost. Of even uitzetten met het knopje achterop, eventueel een fabrieksherstel.

Erik43
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Geen idee...

Opnieuw instellen al gedaan en resetten achterop ook. Lost het tijdelijk op.

Fabrieksherstel begin ik niet aan dan kan ik alles opnieuw gaan instellen en dat voor 1 kanaal dat moeilijk doet... ik gooi liever Sport eruit en blijf wel Select kijken.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Erik43! Een fabrieksreset kun je uitvoeren op de Next zonder dat je daarbij je instellingen, geplande opnames en gemaakte opnames kwijtraakt hoor. Zie ook deze pagina voor meer informatie. Je kunt dit nog eens overwegen als het probleem blijft 😉

Erik43
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Hi andere Erik!

 

Dank voor de tip maar ik heb de zender er maar uitgegooid, Select biedt exact dezelfde programma's dus zinloos om 2 dezelfde kanalen te hebben.

 

Factory reset zou ik zeker doen bij grotere problemen maar dit is het niet waard.

Uitgelicht topic