1
Vraag
2
Reacties
pietnoe

Level 3
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Sport Totaal app inloggen

Ik heb een abonnement op Ziggo Sport Totaal i.c.m Eredivisie live maar ik kan geen sport kijken in applicatie uit de windows store omdat er geen abonnement is gekoppeld aan Sport Totaal hoe kan dit???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
pietnoe
Topicstarter
Level 3
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is met de hulp van de klantenservies opgelost.
Oplossing was de inlog gegevens veranderen zodat het werd gereset.
Dit gedaan op advies van Marjolein van de klantenservies.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Ik zou de Ziggo Go app gebruiken. Heb je naast de sportzenders, ook de andere tv zenders 🙂

Groet,
Evert
pietnoe
Topicstarter
Level 3
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Daar gaat het niet om,dat dat kan begrijp ik en weet ik. Ik wil gewoon kunnen inloggen in de app Ziggo Sport Totaal..Mijn abonnement op Ziggo Sport Totaal moet gewoon gekoppeld worden aan Ziggo Sport Totaal.Op TV kan ik ook gewoon kijken.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
pietnoe Welkom op de Community. Bij Ziggo Sport en bij FOX Sports kun je je aanmelden met de gegevens van Mijn Ziggo. Bij beide partijen heb je ook de mogelijk om zelf een account aan te maken waarbij je je provider selecteert:


In het dropdown menu selecteer je je provider. Deze staat dus standaard op Ziggo Sport Totaal Go, verander deze naar je provider.
pietnoe
Topicstarter
Level 3
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@ Sander Ziggo, daar zit nu juist het probleem ,als ik inlog met mijn gebruikersnaam en wachtwoord kom ik er ook wel ij maar als ik klik op TV kijken kom ik in het bestel menu.Maar kan niet naar de sport programma's kijken. Zodra ik klik op Golf kom ik in het bestel menu.Dit komt volgen de App omdat er geen abonnement is gekoppeld aan Ziggo Sport Totaal.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
pietnoe Misschien heb je het al gelezen hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Dit staat op de website van Ziggo Sport Totaal:

3. Als ik inlog staat er dat ik een abonnement moet afsluiten, maar die heb ik al. Wat nu?


Dit kan verschillende redenen hebben, afhankelijk van de manier waarop het abonnement is afgesloten:

A) Je hebt een abonnement afgesloten via iTunes/Google Play. Waarschijnlijk is het abonnement niet goed gekoppeld aan jouw account. Je kan in de app op het apparaat waarmee je het abonnement afsloot inloggen en onder ‘Tv Kijken’ klikken op het maandbedrag van 9,99. Daar kies je voor Herstel abonnement waarna het abonnement zich aan jouw account koppelt.
B) Je hebt een abonnement afgesloten via onze website en betaalt met iDeal/Creditcard. Als je na het opnieuw inloggen de melding krijgt geen abonnement te hebben is de kans groot dat het abonnement op een ander e-mailadres is afgesloten.
C) Je hebt een abonnement op Ziggo Sport Totaal via jouw televisieprovider. Let dan goed op dat je inlogt door bij Selecteer een provider (website) te kiezen voor jouw provider of door in de app voor het logo van jouw provider te kiezen. Je logt dan in met de gegevens van jouw provider, niet met een eigen aangemaakt account*.

*Ben je klant bij KPN, Telfort of XS4all dan moet je eerst een account aanmaken via http://go.ziggosporttotaal.nl > Selecteer een provider > Inloggen. Je volgt dan de stappen op de website van jouw provider zodat er een abonnement aan jouw account wordt gekoppeld.

Geen antwoord op jouw vraag? Stel jouw vraag dan via www.facebook.com/ziggosport of www.twitter.com/ziggosport.

pietnoe
Topicstarter
Level 3
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@Sander Ziggo: Zoals je kunt zien op de Nota van Ziggo is het abonnement afgesloten bij Ziggo..
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Daar is ook geen twijfel over. Het een copy/paste van de servicepagina van ZiggoSport Totaal. Ik kan de stappen niet voor jou doorlopen omdat ik dan jouw gegevens van Mijn Ziggo nodig heb. Dat lijkt me niet de bedoeling. Heb je al contact gehad met ZiggoSport Totaal?

Check dus eerst of je in kan loggen in Mijn Ziggo want deze gegevens heb je later nodig.

Plaats hier eens de sprint screens van de door jou doorlopen stappen.

Dan kunnen we hier ook meekijken. Zorg er wel voor dat je geen wachtwoorden of andere gevoelige info deelt.
pietnoe
Topicstarter
Level 3
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is met de hulp van de klantenservies opgelost.
Oplossing was de inlog gegevens veranderen zodat het werd gereset.
Dit gedaan op advies van Marjolein van de klantenservies.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
pietnoe Dank je wel voor het delen van de oplossing!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic