1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
MVierkant

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Sport Totaal abonnement via iTunes werkt niet meer

Zoals zovelen kan ik niet meer inloggen in mijn Ziggo Sport totaal app, dit terwijl abonnementsgeld wel wordt afgeschreven in de Appstore.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8404Posts
  • 2470Oplossingen
  • 4207Likes

Hi @MVierkant, goedemiddag!

Je ontvangt zo een privébericht van mij 🙂

@Dave Deze situatie is hier niet aan de orde. Het betreft hier een Ziggo Sport Totaal GO abonnement welke is afgesloten via iTunes. De topicstarter heeft geen aansluiting voor TV, Internet bij Ziggo.

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79281Posts
  • 5361Oplossingen
  • 23756Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25141Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8253Likes

Sorry @Bert  dat ik even inhaak, @MVierkant 

 

Ziggo Sport Totaal wordt inderdaad via de Appstore van Apple geregeld en niet via iTunes met IOS 12 en hoger dit is al heel lang zo, dat er een probleem met Ziggo Go en Ziggo Sport is kan kloppen daar is een algemeen topic voor

 

Kan je wel inloggen met Ziggo Go in een browser en staan de sportzenders niet in de Ziggo Go App.

 

Andere optie als je de Ziggo Sport Totaal App hebt, en je gaat via instellingen dan Apps staat de Locatie aan en ook toegang tot Bluetooth aan en gebruik je 1 inlog of heb je meerdere inlog's.

 

Bij mij werkt het wel op de iPhone14 en iPad 2019 7th Gen

 

Nog 1 vraag - Kan je bij Abonnementen van op je Apple Herstel doen zodat het weer terug gezet kan worden.

 

Anders kan @Alex  dit mee nemen naar het verzamel topic Foutcode's en het niet terugkijken of inloggen via Ziggo GO of Ziggo Sport 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8404Posts
  • 2470Oplossingen
  • 4207Likes

Hi @MVierkant, goedemiddag!

Je ontvangt zo een privébericht van mij 🙂

@Dave Deze situatie is hier niet aan de orde. Het betreft hier een Ziggo Sport Totaal GO abonnement welke is afgesloten via iTunes. De topicstarter heeft geen aansluiting voor TV, Internet bij Ziggo.

 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25141Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8253Likes

@Cecilia  leuk je weer te zien op deze zonnige dag.

 

** reactie *** aangepast  uitleg gezien 😉

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25141Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8253Likes

@Cecilia  ik was te snel met typen, dan wordt het iets ander verhaal.

Dank je voor je terugkoppeling 😊

bartviss

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Mensen,

Hoewel niet via iTunes, heb ik al een aantal weken dezelfde problemen met inloggen op mijn Ziggo Sport Totaal abonnement:

Eerst geen stream, toen geen betaling en nu weer geen stream.

Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen, aub.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 428Posts
  • 48Oplossingen
  • 223Likes

Goedemiddag @bartviss, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Uiteraard kijk ik graag voor je na wat er fout gaat in je profiel. Zou je hier  (Persoonlijke opmerkingen) het login e-mailadres willen plaatsen? Dit is enkel zichtbaar voor medewerkers van Ziggo.

bartviss

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb ik voor je ingevuld

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 428Posts
  • 48Oplossingen
  • 223Likes

Zou je nog eens willen proberen @bartviss? Ik heb een aanpassing gedaan in je profiel.

bartviss

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Marco, Het werkt weer! Fantastisch. Hartelijk dank, ook van mijn eega. Ze kijkt graag naar golf. Groet, Bart

frednoten

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier... Itunes betalingsbevestiging gehad maar loopt vast op herstel abonnement... Service via telefoon is 0/10... Hadden me naar de forum verwijst...

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 428Posts
  • 48Oplossingen
  • 223Likes

Goedemorgen @frednoten, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Zou je het e-mailadres waarmee je inlogt in je profiel willen zetten? Dit kan in het veld Persoonlijke opmerkingen (privé).