Zoals zovelen kan ik niet meer inloggen in mijn Ziggo Sport totaal app, dit terwijl abonnementsgeld wel wordt afgeschreven in de Appstore.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @MVierkant, goedemiddag!
Je ontvangt zo een privébericht van mij 🙂
@Dave Deze situatie is hier niet aan de orde. Het betreft hier een Ziggo Sport Totaal GO abonnement welke is afgesloten via iTunes. De topicstarter heeft geen aansluiting voor TV, Internet bij Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Sorry @Bert dat ik even inhaak, @MVierkant
Ziggo Sport Totaal wordt inderdaad via de Appstore van Apple geregeld en niet via iTunes met IOS 12 en hoger dit is al heel lang zo, dat er een probleem met Ziggo Go en Ziggo Sport is kan kloppen daar is een algemeen topic voor
Kan je wel inloggen met Ziggo Go in een browser en staan de sportzenders niet in de Ziggo Go App.
Andere optie als je de Ziggo Sport Totaal App hebt, en je gaat via instellingen dan Apps staat de Locatie aan en ook toegang tot Bluetooth aan en gebruik je 1 inlog of heb je meerdere inlog's.
Bij mij werkt het wel op de iPhone14 en iPad 2019 7th Gen
Nog 1 vraag - Kan je bij Abonnementen van op je Apple Herstel doen zodat het weer terug gezet kan worden.
Anders kan @Alex dit mee nemen naar het verzamel topic Foutcode's en het niet terugkijken of inloggen via Ziggo GO of Ziggo Sport
Hi @MVierkant, goedemiddag!
Je ontvangt zo een privébericht van mij 🙂
@Dave Deze situatie is hier niet aan de orde. Het betreft hier een Ziggo Sport Totaal GO abonnement welke is afgesloten via iTunes. De topicstarter heeft geen aansluiting voor TV, Internet bij Ziggo.
@Cecilia ik was te snel met typen, dan wordt het iets ander verhaal.
Dank je voor je terugkoppeling 😊
Beste Mensen,
Hoewel niet via iTunes, heb ik al een aantal weken dezelfde problemen met inloggen op mijn Ziggo Sport Totaal abonnement:
Eerst geen stream, toen geen betaling en nu weer geen stream.
Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen, aub.
Heb ik voor je ingevuld
Zou je nog eens willen proberen @bartviss? Ik heb een aanpassing gedaan in je profiel.
Dag Marco, Het werkt weer! Fantastisch. Hartelijk dank, ook van mijn eega. Ze kijkt graag naar golf. Groet, Bart
Zelfde probleem hier... Itunes betalingsbevestiging gehad maar loopt vast op herstel abonnement... Service via telefoon is 0/10... Hadden me naar de forum verwijst...
Goedemorgen @frednoten, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Zou je het e-mailadres waarmee je inlogt in je profiel willen zetten? Dit kan in het veld Persoonlijke opmerkingen (privé).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.