1
Vraag
2
Reacties
Hartsuikerhome

Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Replay TV en Chromecast

Kan sinds ik de next heb niet meer van ziggo go app chromecasten naar mijn tv boven. Tv replay lukt dus niet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hartsuikerhome wrote:
het heeft altijd gewerkt en nu hebben we de next en de ziggo go app is veranderd en kan het niet meer

Niet alleen Ziggo Go app is aangepast, ook Apple heeft een nieuwe iOS update uitgebracht. Vergeet niet, daar kan het ook aan liggen! Maar Replay TV vanaf Ziggo Go app naar TV heeft nooit gewerkt, wat namelijk ook op de website staat van Ziggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Hartsuikerhome
Volgens mij is toch iedereen op de hoogte dat je Replay TV niet kunt streamen naar een Apple TV of Chromecast of naar een Smart TV?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om Ziggo Replay naar je tv te streamen.
Zie: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen/

Vraag me dus af of het aan de Next ligt, waarschijnlijk niet.
Tip van Ziggo vanaf hun eigen website: Voor meer informatie over Chromecast verwijzen we je graag naar de website van Google Chromecast. Of ga naar de pagina Een probleem oplossen van Google Chromecast.
Hartsuikerhome
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
het heeft altijd gewerkt en nu hebben we de next en de ziggo go app is veranderd en kan het niet meer
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hartsuikerhome wrote:
het heeft altijd gewerkt en nu hebben we de next en de ziggo go app is veranderd en kan het niet meer

Niet alleen Ziggo Go app is aangepast, ook Apple heeft een nieuwe iOS update uitgebracht. Vergeet niet, daar kan het ook aan liggen! Maar Replay TV vanaf Ziggo Go app naar TV heeft nooit gewerkt, wat namelijk ook op de website staat van Ziggo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic