1
Vraag
2
Reacties
Arno Mol

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo Next start Videoland niet op

Ik heb al enkele jaren de Mediabox Next in de woonkamer en aangesloten op de coax en bekabelde utp internet aansluiting. Echter na enkele weken wil Videoland niet meer opstarten. Zowel via kanaal 151 als via de app in het menu. Vervolgens box spanningsloos maken en weer op laten starten.  Dan start Videoland weer op voor enkele weken. P.S. Netflix start wel altijd op. Is iemand bekend met dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Klopt @Madelon  ik zal proberen @Arno Mol  te helpen.

 

@Arno Mol  als je eerst even naar de website gaat en je logt daar in op www.videoland.com kijk even of je op de v2 de rode app zit of nog de oude.

Als het de Rode is dan is deze eerst via de Homeknop in te drukken, dan naar TV Apps en vervolgens de v2 aanklikken en inloggen met de code. Als alles gedaan is kan je uiteindelijk kanaal 151 weer gebruiken met de nieuwe instelling van Videoland.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hoi @Arno Mol

Welkom op de community, wat een gek probleem ervaar je met de Videoland app! 

Heb je al eens de fabrieksinstellingen reset getest, misschien is deze effectiever 🙂 

Arno Mol
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nog geen fabrieksinstellingen reder geprobeerd. Maar hoopte op herkenning van iemand en die dan de oplossing heeft. 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Dat snap ik ook hoor, misschien heeft @Dave! of @Bert het vaker voorbij zien komen? Deze leden weten over het algemeen ontzettend veel! 😄 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Klopt @Madelon  ik zal proberen @Arno Mol  te helpen.

 

@Arno Mol  als je eerst even naar de website gaat en je logt daar in op www.videoland.com kijk even of je op de v2 de rode app zit of nog de oude.

Als het de Rode is dan is deze eerst via de Homeknop in te drukken, dan naar TV Apps en vervolgens de v2 aanklikken en inloggen met de code. Als alles gedaan is kan je uiteindelijk kanaal 151 weer gebruiken met de nieuwe instelling van Videoland.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Thanks @Dave! super fijn 😄 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb abonnement op Videoland @Madelon  alleen de migratie naar de v2 Videoland App moet er zijn, denk daarom dat hij op zwart staat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic