Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
robbo wrote:
bloemen64 Ik weet het eigenlijk wel zeker... Wat ik ook in de eerste reactie aangaf.
Willem-A wrote:
Dag bloemen64
.... En ik heb meteen mijn ervaring gedeeld v.w.b. het werken zonder CEC waarbij toch bepaalde functies kunnen werken. Mijn Tv schakelt trouwens helemaal niet om naar de juiste ingang, en daarom gebruik ik de Hotelmode.
En oké als je het als off topic ziet, maar dit is iets wat best even gemeld mag worden.
Janneman18 wrote:
Is het een oplossing als ik de Next rechtstreeks op de TV aansluit met HDMI. De versterker is al met HMDI (ARC) met de TV verbonden. Nu is de Next ook aangesloten op de versterker. Alles gaat nu dus over de versterker.
Willem-A wrote:
......Dus Janneman18 houdt daar even rekening mee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.