Vraag
Reacties
Oplossing
bb94
Level 1

Ziggo Next mini bedienen met LG Magic Remote

Hoi,

Weet iemand hoe je de Ziggo next mini kan bedienen met de afstandbediening van LG? (LG Magic remote)

Andersom is wel mogelijk, met de Ziggo afstandbediening de TV bedienen. Dit was namelijk wel mogelijk met de oude Connectbox XL.

gr Bart

0 Kudos
24 Reacties 24
Meldingen
Aan Uit
DON PAPA
Level 17

@Karel. Schreef: Maar dan zijn een enkele menu keuzes niet mogelijk die voor dagelijks gebruik niet belangrijk zijn.

En over welke menu keuzes heb je het dan? Want ik kan met de LG afstandbediening gewoon de totale Nextbox bedienen, ook alle instellingen in het menu, de EPG, het opnamen menu, ik zou dus niks kunnen bedenken wat ik niet zou kunnen bedienen in de Nextbox met de LG afstandbediening (Magic remote)

Karel.
Level 17

De volgende menu keuzes worden alleen zichtbaar met de Ziggo Next afstandsbediening

BEELD EN GELUID -> Koppel afstandsbediening aan audiosysteem

SYSTEEM -> Een knop voor aan- en uitzetten

0 Kudos
wewanl
Level 17

Kan er geen update komen zodat de Next en Next mini “Matter” gaan ondersteunen?

Dan werkt alles probleemloos met elkaar als ik “Matter” een beetje goed begrijp.

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

@Karel. Schreef: BEELD EN GELUID -> Koppel afstandsbediening aan audiosysteem

Dat klopt, maar die optie is alleen om de Ziggo afstandsbediening te koppelen aan andere apparaten, aan deze optie heb ik dus ook niks voor mijn LG-afstandsbediening (vandaar dat hij ook niet zichtbaar is in het menu).

@Karel. Schreef: SYSTEEM -> Een knop voor aan- en uitzetten

Ik zet gewoon met één knop op de LG-afstandsbediening zowel de TV, soundbar & Nextbox tegelijk aan en uit, of bedoel je dat niet? En nee die optie is ook niet zichtbaar in het menu, maar dat heeft dezelfde reden als hierboven, omdat de optie alleen voor de Ziggo afstandsbediening is bedoeld, dus ook al zou de optie wel zichtbaar zijn geweest, dan heb je er nog steeds niks aan met de LG Afstandsbediening...

0 Kudos
Karel.
Level 17

Klopt helemaal. Daarom noemde ik ook dat die menu items voor dagelijks gebruik niet belangrijk zijn. Zelf gebruik ik een Harmony Elite + Hub werkt ook goed en heb veel meer controle van wat ik wil als activiteit, wordt helaas niet meer gemaakt.

0 Kudos