Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil overstappen naar internet via glasvezel (delta/caiway). Maar wil TV bij Ziggo houden. Ik gebruik nu de Ziggo Next mediabox en ben daar uitermate tevreden mee (in tegenstelling tot de XL box die een ramp was).
Op de Ziggo website staat dat je ook alleen TV kan afnemen, zonder internet, met de CI-module. Maar dan heb je geen opnemen, pauzeren, etc. Dat wil ik wel.
Is het mogelijk om bij Ziggo alleen TV met de Ziggo Next mediabox af te nemen? Ik sluit de Next dan met de coax kabel aan op het Ziggo netwerk (DVB-C) en met een ethernetkabel aan mijn glasvezelmodem/router voor de IPTV diensten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
de mediabox next (mini) is momenteel alleen leverbaar in combinatie met ziggo internet, misschien kun je wel het internet pakket wijzigen naar basis of start zodat je alsnog de next kunt behouden
Beste @bobob21
Volgens mij gaan deze twee zaken niet samen. Om te kunnen opnemen en pauzeren heb je een internetverbinding nodig via het Ziggo netwerk omdat deze twee functies via de servers (cloud) van Ziggo werken.
de mediabox next (mini) is momenteel alleen leverbaar in combinatie met ziggo internet, misschien kun je wel het internet pakket wijzigen naar basis of start zodat je alsnog de next kunt behouden
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...