1
Vraag
2
Reacties
bobob21

Level 3
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Next i.c.m. glasvezel internet

Ik wil overstappen naar internet via glasvezel (delta/caiway). Maar wil TV bij Ziggo houden. Ik gebruik nu de Ziggo Next mediabox en ben daar uitermate tevreden mee (in tegenstelling tot de XL box die een ramp was).

 

Op de Ziggo website staat dat je ook alleen TV kan afnemen, zonder internet, met de CI-module. Maar dan heb je geen opnemen, pauzeren, etc. Dat wil ik wel.

 

Is het mogelijk om bij Ziggo alleen TV met de Ziggo Next mediabox af te nemen? Ik sluit de Next dan met de coax kabel aan op het Ziggo netwerk (DVB-C) en met een ethernetkabel aan mijn glasvezelmodem/router voor de IPTV diensten.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de mediabox next (mini) is momenteel alleen leverbaar in combinatie met ziggo internet, misschien kun je wel het internet pakket wijzigen naar basis of start zodat je alsnog de next kunt behouden

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Beste @bobob21 

Volgens mij gaan deze twee zaken niet samen. Om te kunnen opnemen en pauzeren heb je een internetverbinding nodig via het Ziggo netwerk omdat deze twee functies via de servers (cloud) van Ziggo werken.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de mediabox next (mini) is momenteel alleen leverbaar in combinatie met ziggo internet, misschien kun je wel het internet pakket wijzigen naar basis of start zodat je alsnog de next kunt behouden

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic