Jim67
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo Next - digitale radio

ik heb recent de Next gekregen, prima apparaat, voor de digitale radio zenders is ervoor gekozen om dit via een aparte app weer te geven, wat ervoor zorgt dat het toch enkele keren klikken kost om je favoriete radio zender te vinden, rechtstreeks 3 cijfers intoetsten is toch makkelijker zoals bij de horizon box (of maak ik het mezelf moeilijk).
met de verandering van stingray naar xite heb ik mij er vaak over beklaagd dat de uitvoerende artiest en naam van de song niet meer te zien was bij xite, de laatste weken was hier iets aan verbeterd bij de horizon box, wanneer je zapte en je kwam op je favoriete zender zag je onderop even snel de artiest en de song.
Bij de Next is dit weer helemaal verdwenen, weet iemand of hier iets aan wordt gedaan ?
5 Reacties 5
K_Hlo
Gedreven Raadgever
  • 215Reacties
  • 14Oplossingen
  • 92Likes

Een tip: gebruik Voice Control op je afstandsbediening. Dat gaat als volgt:

• Druk op je afstandsbediening de knop met de microfoon.
  • Knop ingedrukt houden en spreek dan de naam vh radiostation in dat je graag wilt beluisteren, bijv "Radio Veronica"

Succes!
hanh
Oud Community-lid
  • 17054Reacties
  • 660Oplossingen
  • 3448Likes

Nee er zijn geen plannen dit te veranderen.
Zie de Topics die hier over gaan.
Zoek naar: Next Radio.
https://community.ziggo.nl/search?q=Next%20Radio
Jim67
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

bedankt voor de tip, maar helaas gaat dit alleen bij reguliere zenders zoals inderdaad veronica, 538 of noem ze maar op.
het gaat mij om de xite zenders, "country roads" of "hard n' heavy" hoe ze ook heten, daar werkt voice control niet bij
K_Hlo
Gedreven Raadgever
  • 215Reacties
  • 14Oplossingen
  • 92Likes

Jim67 wrote:
bedankt voor de tip, maar helaas gaat dit alleen bij reguliere zenders zoals inderdaad veronica, 538 of noem ze maar op.
het gaat mij om de xite zenders, "country roads" of "hard n' heavy" hoe ze ook heten, daar werkt voice control niet bij

Helaas, maar misschien heeft iemand anders nog een tip. Of kun je het in 2 stappen doen: eerst 'Radio' als VC command en dan de zender van Xite?
Ricardo Ehv
Stamgast
  • 119Reacties
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Jim67 wrote:
ik heb recent de Next gekregen, prima apparaat, voor de digitale radio zenders is ervoor gekozen om dit via een aparte app weer te geven, wat ervoor zorgt dat het toch enkele keren klikken kost om je favoriete radio zender te vinden, rechtstreeks 3 cijfers intoetsten is toch makkelijker zoals bij de horizon box (of maak ik het mezelf moeilijk).
met de verandering van stingray naar xite heb ik mij er vaak over beklaagd dat de uitvoerende artiest en naam van de song niet meer te zien was bij xite, de laatste weken was hier iets aan verbeterd bij de horizon box, wanneer je zapte en je kwam op je favoriete zender zag je onderop even snel de artiest en de song.
Bij de Next is dit weer helemaal verdwenen, weet iemand of hier iets aan wordt gedaan ?

Helemaal mee eens!??