1
Vraag
2
Reacties
Boulfaja

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Next apps doen het wel, tv kijken niet

beste ik heb n ziggonext aangeschaft maar heb 4 dagen geen tv heb ook verschillende malen gebeld met de klantenservice en elke keer moest ik 24 uur wachten dan zou ik gewoon tv kunnen kijken maar hellaas. alles is goed aangesloten.je ziet wel de apps deze doen t ook en de zenders zie je ook maar geen programma ik moet me abonneren staat er dan op?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Boulfaja ik zie dat je vandaag ook al met de helpdesk contact hebt gehad. Dat zijn geen dingen die je wil doen als je nieuwe apparatuur aan het aansluiten bent. Je wil dan dat alles lekker werkt, sorry daarvoor!

De activatie aan onze kant is goed verlopen. De box zou dus moeten werken als de rest ook in orde is. In dit topic wordt je gevraagd om iets over de coax kabel te vertellen bij je thuis.

Speelt het probleem nog? Dan verzoek ik je de box eens helemaal van de stroom te halen en de aansluitingen nog eens goed te controleren. Een foto van hoe de Next is aangesloten helpt ons enorm om daarna een goed advies te geven.

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
De apps werken via het internet. De zenders via de coax kabel. Deze laatste is óf niet aangesloten, óf de next is nog niet geactiveerd.
In het laatste geval kan een moderator waarschijnlijk opheldering geven.
Als de oude mediabox nog aanwezig is, zou deze nog kunnen worden gebruikt om tv te kijken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen zien wat er zich afspeelt in de achtergrond.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Boulfaja ik zie dat je vandaag ook al met de helpdesk contact hebt gehad. Dat zijn geen dingen die je wil doen als je nieuwe apparatuur aan het aansluiten bent. Je wil dan dat alles lekker werkt, sorry daarvoor!

De activatie aan onze kant is goed verlopen. De box zou dus moeten werken als de rest ook in orde is. In dit topic wordt je gevraagd om iets over de coax kabel te vertellen bij je thuis.

Speelt het probleem nog? Dan verzoek ik je de box eens helemaal van de stroom te halen en de aansluitingen nog eens goed te controleren. Een foto van hoe de Next is aangesloten helpt ons enorm om daarna een goed advies te geven.
Boulfaja
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
alles doet t weer dank jullie voor de reacties.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP, veel kijkplezier gewenst Boulfaja
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Boulfaja wrote:
alles doet t weer dank jullie voor de reacties.


Super zeg! 🙂 Geniet er van!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic