Ik ben in het bezit van 2 Ziggo Next Mini's en die werken prima. Alleen op de slaapkamer heb ik niet de mogelijkheid om te kunnen kasten naar mijn TV of bv Apps erbij te kunnen zetten (zoals bv Plex of F1TV).
Ik zit eraan te denken om 1 Next Mini te vervangen voor een AppleTV en dan de Ziggo GO App erop te zetten (net wat meer flexibiliteit).
Kan ik dan bijvoorbeeld wel terugkijken (zoals ik nu doe met de Next Mini) en is dit een raadzame 'upgrade'. Graag jullie ervaringen. Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@WTFoX74 , ik gebruik een Apple TV met ziggo go. En die is volledig functioneel, dus ook terugkijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@WTFoX74 , ik gebruik een Apple TV met ziggo go. En die is volledig functioneel, dus ook terugkijken.
Ik moet alleen wel zeggen dat ik de beeldkwaliteit via Ziggo Go op de Apple TV (2021) net wat minder vindt dan de Next Mini zelf. Volledig functioneel... dat wel, alleen soms minder handig qua handelingen om door de gids en dergelijke te komen.
Ik heb gelezen dat het 720 resolutie is en niet 1024
Als je al een AppleTV hebt, moet je het gewoon uitproberen en voor jezelf oordelen. Uit je vraag begrijp ik ook dat je TV op de slaapkamer al enigszins beperkt is in mogelijkheden. Dan is een AppleTV een prima alternatief voor het overnemen en uitbreiden van de mogelijkheden. Naast ZiggoGO kan je daarop ook de meeste andere streamingdiensten installeren. Zeker die ook standaard op de Next (mini) aanwezig zijn. Ik kijk ook wel eens ZiggoGO op mijn 4K 55 inch TV via de AppleTV en het beeld is best wel goed.
als je al een apple tv hebt kun je dit doen. als je deze nog moet schaffen, zou ik eerder voor een chromecast gaan. die zijn een stuk goedkoper:
https://tweakers.net/pricewatch/1863508/google-chromecast-met-google-tv-hd-8gb.html
@WTFoX74 schreef:
Ik heb gelezen dat het 720 resolutie is en niet 1024
je bedoel 1080i of 1080p,
als je hoofdbox een mediabox next (mini) is tv compleet of tv max kun je met de Ziggo go ook opnames kijken en instellen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.