1
Vraag
2
Reacties
PascalBr

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Next Mini. behoud DVB-C signaal?

Beste,

 

Mijn ouders hebben een mail van Ziggo gehad waarbij ze gratis een Mediabox Next Mini kunnen aanvragen.

Het abonnement krijgt dan ook een andere naam.

 

Wij vragen ons af of dan het DVB-C signaal beschikbaar?

 

Een andere vraag van mij is, wordt er willekeurig klanten gemaild met het aanbod om gratis een Mediabox Next Mini aan je kunnen vragen?

Ik heb namelijk hetzelfde abonnement en ook nog langer klant dan mijn ouders, en ik 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het DVB-C signaal blijft gewoon op de kabel staan, ziggo kan dat niet eens individueel uitschakelen .

Dat aanbod voor de mini wordt niet aan iedereen gelijktijdig verzonden, verschillende onderdelen van ziggo zouden dan overbelast worden, los van de vraag of de aanvoer dan toereikend zou zijn.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het DVB-C signaal blijft gewoon op de kabel staan, ziggo kan dat niet eens individueel uitschakelen .

Dat aanbod voor de mini wordt niet aan iedereen gelijktijdig verzonden, verschillende onderdelen van ziggo zouden dan overbelast worden, los van de vraag of de aanvoer dan toereikend zou zijn.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De aanbieding die uw ouders kregen zal in verband staan met een aanwezige verouderde mediabox. Dus het om wisselen van twee boxen. Als u de Next heeft is er geen dringende reden om de Box te wisselen. 

Ik weet natuurlijk niet wat u wel of niet heeft, hoelang iemand klant is doet er niet veel toe.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@PascalBr om de Next mini te gebruiken heeft u ook een internetverbinding nodig. Het liefst via een ethernetkabel, maar als de WIFi-verbinding voldoende stabiel en snel is kan dat ook.

PascalBr
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is ons bekend

PascalBr
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De decoder die ik heb is ouder dan die van mijn ouders. Maar bedankt voor de reactie

PascalBr
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@PascalBr  schreef:

De decoder die ik heb is ouder dan die van mijn ouders. Maar bedankt voor de reactie


Welk model heeft u en welk model hadden uw ouders.  Zoals met meerdere aanbiedingen gaat dit in beheersbare hoeveelheden, wat al is aangegeven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic