Opgelost! Ga naar oplossing.
*Moderator edit: Dit is vanaf nu mogelijk.
Één knop voor aan- en uitzetten
Wil je met één druk op de knop je mediabox, tv en geluidsysteem aanzetten? Of juist niet? Dat stel je nu zelf in.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
*Moderator edit: Dit is vanaf nu mogelijk.
Één knop voor aan- en uitzetten
Wil je met één druk op de knop je mediabox, tv en geluidsysteem aanzetten? Of juist niet? Dat stel je nu zelf in.
Haander wrote:
https://www.bol.com/nl/p/transmedia-hdmi-cec-killer-versie-1-4/9200000061503410?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Sijtske wrote:
Ik heb een HDMI CEC gekocht maar het werkt niet.
. . . .
DirkZutphen wrote:
Hier geen problemen met CEC.
Next aangesloten op een 4 poorts HDMI switch. Aangesloten op de switch: Home Cinema, Media player en de next.
.......
jan1978 wrote:
Mocht Ziggo meelezen: Het lijkt erop dat de Ziggo Next continu een commando uitstuurt om te schakelen naar hem toe. Ik raad aan dit te updaten naar alleen een CEC "ga naar mij" commando wanneer een afstandbediening toets gebruikt wordt. Zo werkt dat ook met de Apple TV bijvoorbeeld en dat is een mooie methode om te schakelen tussen bronnen.
Werkt dit ook met Next mini op deze manier?
Ervaar ook het probleem dat alles uit gaat met de aan/uit knop van de Next mini remote.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.