Er is alleen een coax kabel aangesloten
de monteur die 5 dec kwam wilde optijd naar huis ivm Sinterklaas avond
hij heeft het neer gezet kabel erin
de boel aangezet
op tv zag je dat de box ging updaten
daarna is hij weg gegaan niks uitgelegd niks getest niks
na twee weken stopte de box er helemaal mee
afstandsbediening werkte vanaf dag 1 slecht
nieuwe gekregen
daarna sinds 1,5 week nieuwe mediabox XL gekregen
deze zelf geïnstalleerd en werkt goed
Alleen op deze werkt Netflix ook niet naar behoren
en de spraak bediening van de afstand bediening werkt na een week ook niet meer
alles geprobeerd
instellingen uitzetten resetten
krijgen nu een nieuwe afstandsbediening
dus over het gemeen lost ziggo het wel op maar het duurt allemaal lang en kost me veel tijd
ben zelfstandige ondernemer
de dag van de installatie heb ik 4,5!!! Uur aan de telefoon gezeten om alles beetje werkend te krijgen
Daarna 3 weken elke dag zeker een uur aan de telefoon om dingen geregeld te krijgen
Dus ik en ziggo zijn voorlopig nog geen beste vrienden
Gewoon alles regelen en klaar
heb kleine 30 jaar bij kpn gezeten ook wel eens wat maar niet zo extreem als bij ziggo
ik wil gewoon dingen opgelost zien en niet uitzoeken waarom iets wel of niet werkt daar gaat het op een bepaald moment niet meer om
maar om tevreden klanten en dat kan je soms geld kistenmaker regel het gewoon
als je klant wilt worden beloven ze van alles maar als je eenmaal er bij zit worden dingen wel erg moeilijk om vergeld te krijgen
maar we gaan hebber maar het beste van maken