Ben sinds december naar ziggo gegaan
maar als ik dat had geweten
niks dan ellende
eerst gezeur met WiFi booster eindelijk opgelost
binnen week afstandsbediening die niet werkt
daarna mediabox XL kapot
alles wel steeds opgelost
na twee week afstandsbediening die niet goed werkt
maar nu kunnen we al eigenlijk van af het begin niet kijke naar Netflix
pfff zal waarschijnlijk ook wel weer opgelost worden maar ben benieuwd
maandag maar weer eens proberen te bellen
dus als iemand opties weet om wel verbinding te krijgen
zal wel eens gaan kijken voor compensatie regeling want dit werkt voor geen meter
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe is de box aangesloten? Coax en toevallig een utp?
Is door monteur gedaan
alleen coax neem ik aan
@edjegoestozwollywood werkt ondemand wel dus Replay?
Kijk je Netflix via de XL of direct op een smart tv?
We kijken het nu via Apple TV
Het werkt eigenlijk niet via de XL box
we proberen het wel eens maar als hij het al doet dan hapert het eigenlijk altijd en vanavond niet eens verbinding
steeds de melding dat het niet lukt en het na zoveel seconden opnieuw gaat proberen
dus dan maar via de Apple TV en dan gaat het in 1 keer goed
dus heb ziggo met ik weet niet hoeveel zenders maar je kijkt alleen de gangbare en de rest heb je geen ruk aan en Netflix werkt dan niet dan baal ik toch flink
internet daarin tegen na slechte start na 6 weken nu stabiel en tevreden.
Ga de box even resetten
Huisje > tandwiel > systeem > fabrieks instellingen
Als het dan nog niet goed gewoon vragen om monteur, je hebt 28 dagen monteurs garantie.
Dit is al de nieuwe mediabox XL
Is net vorige week geleverd
Zit net nieuwe software op
op de vorige box deed Netflix het ook slecht dus denk toch echt dat het bij ziggo ligt
Als je niets wil proberen houdt het op voor mij.
Succes met verdere stappen.
Pff
werk jij ook bij ziggo
je hebt de zelfde instelling
maar bedankt voor de info
zal het morgen wel proberen voor de zoveelste keer
Sluit de topic maar
ga wel bellen als ik een uurtje over heb
en anders gewoon via Apple TV
geen zin in om er zoveel tijd in te steken
ben er sinds december al uren mee bezig geweest ben er wel klaar mee
prettige avond en bedankt voor de suggesties
edjegoestozwollywood wrote:Pff
werk jij ook bij ziggo
je hebt de zelfde instelling
maar bedankt voor de info
zal het morgen wel proberen voor de zoveelste keer
Jij stelt vragen, ik geef stof tot nadenken. Als je er niets mee wil doen, kan ik ook niets meer voor je doen.
Nogmaals je hebt monteurs garantie van 28 dagen.
Maar als Netflix via Apple tv wel werkt wist ik het wel.
Even toch nog een poging.
Is enkel gemarkeerde verbonden? Niet het blokje van 4 ernaast?
Er is een monteur geweest schrijf je is de boel getest en werkend getoond?
Het is niet ondenkbaar dat het aansluit punt niet deugd. Zeker als ik dit zo lees.
Maar als Netflix via Apple tv wel werkt wist ik het wel.
Mee eens, met een geschikte Apple TV kan je ook de Ziggo go TV app gebruiken.
Is alleen de coax aansluiting
en dit is inmiddels een nieuwe mediabox de vorige stopte er na twee weken ook mee
nu hebben we het nieuwe type
edjegoestozwollywood wrote:Is alleen de coax aansluiting
en dit is inmiddels een nieuwe mediabox de vorige stopte er na twee weken ook mee
nu hebben we het nieuwe type
De foto was puur als voorbeeld.
Wat heeft de monteur wel of niet gedaan, Peter heeft wel een punt hier lijkt een garantie monteur nodig, zelfs al gaat dit ding de doos in ?
Er is alleen een coax kabel aangesloten
de monteur die 5 dec kwam wilde optijd naar huis ivm Sinterklaas avond
hij heeft het neer gezet kabel erin
de boel aangezet
op tv zag je dat de box ging updaten
daarna is hij weg gegaan niks uitgelegd niks getest niks
na twee weken stopte de box er helemaal mee
afstandsbediening werkte vanaf dag 1 slecht
nieuwe gekregen
daarna sinds 1,5 week nieuwe mediabox XL gekregen
deze zelf geïnstalleerd en werkt goed
Alleen op deze werkt Netflix ook niet naar behoren
en de spraak bediening van de afstand bediening werkt na een week ook niet meer
alles geprobeerd
instellingen uitzetten resetten
krijgen nu een nieuwe afstandsbediening
dus over het gemeen lost ziggo het wel op maar het duurt allemaal lang en kost me veel tijd
ben zelfstandige ondernemer
de dag van de installatie heb ik 4,5!!! Uur aan de telefoon gezeten om alles beetje werkend te krijgen
Daarna 3 weken elke dag zeker een uur aan de telefoon om dingen geregeld te krijgen
Dus ik en ziggo zijn voorlopig nog geen beste vrienden
Gewoon alles regelen en klaar
heb kleine 30 jaar bij kpn gezeten ook wel eens wat maar niet zo extreem als bij ziggo
ik wil gewoon dingen opgelost zien en niet uitzoeken waarom iets wel of niet werkt daar gaat het op een bepaald moment niet meer om
maar om tevreden klanten en dat kan je soms geld kistenmaker regel het gewoon
als je klant wilt worden beloven ze van alles maar als je eenmaal er bij zit worden dingen wel erg moeilijk om vergeld te krijgen
maar we gaan hebber maar het beste van maken
Duidelijk verhaal, het aansluit punt is dus niks aan gedaan, wat mischien wel noodzakelijk is.
Op tijd naar huis vanwege Sinterklaas is wat voor te zeggen, dan had deze monteur beter niet kunnen komen.
Dit lijkt niet de bedoeling in mijn ogen.
De monteur lijkt een aantal stappen overgeslagen te hebben voor een goed signaal, zowel binnenkomend als retour is nodig voor Netflix.
Werkt replay wel op de Mediabox XL?
Als je er nog zin in hebt?
Met foto's kan gekeken worden of één en ander te verbeteren is.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Goedemiddag @edjegoestozwollywood, welkom op de Community!
Wat een ellendige start met het abonnement bij ons. Ik snap wel dat je hier niet vrolijk van wordt en gewoon graag wilt dat alles naar behoren werkt. Er wordt al flink met je mee gedacht zie ik. Helemaal top!
Ik lees dat je al veel problemen hebt gehad. Het grootste gedeelte van deze problemen zijn ook verholpen begrijp ik. Maar momenteel heb je nog problemen met het kijken van Netflix via de Mediabox XL met de nieuwe software.
Dit moet natuurlijk op te lossen zijn en wij denken graag hierover met je mee. Kun je de gestelde vragen van @Be rt beantwoorden, zodat we een duidelijk beeld hebben van hoe het exact is aangesloten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.