Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ik moet telkens de next box naar fabrieksinstellingen terug zetten.
dan doet netflix het weer een keer maar erg langzaam internet snelheid i s boven de 200mb
Hey @JoanB, wat vervelend dat je de box steeds moet herstellen naar de fabrieksinstellingen om Netflix werkend te houden. Ik kan mij voorstellen dat dit op gegeven moment erg irritant wordt. Met welke frequentie moet je de box terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Hoe is je box aangesloten op het internet? Ervaar je de problemen ook met andere Apps via je Next? En kijk je naar Netflix op kanaal 150 of via de app, en ervaar je het bij beide?
in beide gevallen loopt netflix vast als ik iets wil gaan kijken.
Na retour fabrieksinstellingen werkt hij 1x goed daarna weer vastlopen.
via app van de tv werkt Netflix wel. box zit bekabelt aangesloten op router.
snelheid gecheckt is ruim boven de 210 mb
alle andere apps werken perfect
Check @JoanB puur dus Netflix die wat onaardig doet en begrijp ik goed dus iedere keer als je Netflix wil starten?
Is het na een herstart van de box met de schakelaar ook opgelost? Of loop je dan een volgende keer weer tegen hetzelfde punt aan?
Het enige wat ik kan bedenken wat van invloed is, is dat je net te snel naar de app/kanaal 150 gaat. Dat is alleen bij de opstartfase, lees 1e minuut, het geval.
Wanneer je eerst naar een ander kanaal zapt, minuut wacht en dan naar 150, hoe gaat het dan?
We kunnen als oplossing een nieuwe box sturen om te testen of dat het oplost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.