1
Vraag
2
Reacties
LuckyMe

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go in Frankrijk op AppleTV3 werkt niet

Ik heb op mijn AppleTV3 de ZiggoGo app geïnstalleerd. Ingelogd met mijn account. Ik kan keurig het zenderoverzicht zien maar ik kan geen TV kijken. Zodra ik een zender selecteer dan krijg ik de melding dat ik vanaf dit IP-adres geen TV mag kijken.

Vreemd is wel dat op mijn iPad ik wel ZiggoGo kan kijken. Deze zijn wel op hetzelfde netwerk aangemeld. Ik gebruik een 4G modem van Bouygues Telecom met een sim kaart van dezelfde provider.

Het IP-adres is via whatsmyipaddress.com ook geregistreerd in Frankrijk. Ik gebruik geen VPN verbinding.

Wat kan het nog meer zijn? Ik heb de app op de AppleTV al verwijderd en weer toegevoegd (mocht het nog een recentere versie zijn).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
lennart_dh

Level 5
  • 71Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

De Ziggo Go TV app die je op je Apple TV geïnstalleerd hebt mag alleen op een Ziggo internetaansluiting gebruikt worden. Deze app is een andere app dan de Ziggo Go app die je op je iPad geïnstalleerd hebt. Zie voor meer info https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv onder "Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?"

Bekijk in context

10 Reacties 10
lennart_dh

Level 5
  • 71Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

De Ziggo Go TV app die je op je Apple TV geïnstalleerd hebt mag alleen op een Ziggo internetaansluiting gebruikt worden. Deze app is een andere app dan de Ziggo Go app die je op je iPad geïnstalleerd hebt. Zie voor meer info https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv onder "Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?"

LuckyMe
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb goed gezocht maar dit artikel zelf niet kunnen vinden. Jammer dat ik mijn iPad niet mag streamen naar mijn AppleTV. Al met al niet echt handig. 

lennart_dh

Level 5
  • 71Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Volgens mij kun je wel Airplay gebruiken vanaf je iPad

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@LuckyMe streamen of beter geschreven casten via airplay of Chromecast mag wel. Direct via de Ziggo Go TV app afspelen mag niet. 

LuckyMe
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas geeft hij aan dat ik niet mag casten via AirPlay 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat is de exacte melding en staat de andere app nog op de Apple tv ?

 

Wat mij deels verbaasd is dat je deze Ziggo Go TV app kon installeren de minimum eisen zijn Apple TV 4e generatie. Zie ook de link die eerder is geplaatst.

LuckyMe
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

de app had ik al een tijd geleden op mijn TV3 geïnstalleerd. 
De app staat nog steeds op mijn AppleTV. 
ik moet nog even kijken naar de exacte melding zodra ik wil casten. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @LuckyMe!

Welkom op de Ziggo Community! Heb je nog geprobeerd te casten en deze foutmelding gekregen?

LuckyMe
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na het verwijderen van de app lukte het wel. Helaas voor sommige programma’s is casten niet toegestaan 🤬

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Fijn dat het daarna wel lukte! Ja, bij sommige programma's is het inderdaad niet toegestaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic