Zojuist de "opgeloste topic' over een haperende ziggo go beta app gelezen op de lg tv.
Ook wij ervaren problemen op onze lg tv.
deze week is er een monteur geweest om het wifi netwerk optimaal te maken binnen ons pand (restaurant en woning).
Onze lg tv nu via een kabel verbonden met een pod. Bij hapering wordt de pod niet oranje.
Gegevens TV:
Model 43UN70006LA Serienummer 011TANS0K575
Webos 5.6.0-1002 (jhericurl-jimna)
Softwareversie 04.60.47
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Marije19807101, welkom op de Community!
Dan is het jammer om te lezen dat de haperingen nog steeds blijven na een monteur bezoek. Laten we het probleem verder in onderzoek nemen.
In de opgeloste topic was de oplossing om de TV app van Ziggo GO te updaten. Nog even voor de zekerheid, het opnieuw installeren van de TV app heeft dus niet geholpen? Probeer het anders nogmaals, dan weten we zeker dat de juiste app versie wordt gebruikt. Heb je daarnaast nog een korte video van de haperingen? Werkt het wel goed als je de app niet geïnstalleerd hebt en vervolgens Cast naar de tv vanaf je mobiel?
Hou me op de hoogte met je bevindingen!
Hallo Shane,
Inmiddels de app nogmaals opnieuw geïnstalleerd. De haperingen blijven. In de bijlage een filmpje hiervan. streamen via de telefoon lukt niet met mijn telefoon en de tv. Via mijn telefoon even via de Ziggo app gekeken, dit lijkt prima te werken, heb echter niet heel lang gekeken.
Hi @Marije19807101 - Ik vrees dat je laatste reactie tussen wal en schip is beland en je daarom geen respons meer hebt gekregen, sorry daarvoor. We zijn inmiddels een Ziggo GO TV App-versie verder, 5.19. Kijk dus in ieder geval alvast of er een update klaarstaat voor de TV App. Helaas is er geen filmpje/bijlage meegekomen met je laatste bericht. We hebben lange tijd problemen met haperingen in onderzoek gehad, maar dat is inmiddels al enige tijd terug flink verbeterd. Het is mogelijk dat er nog issues optreden bij specifieke modellen.
@Alex ik lees hier over de ziggo go app op de LG…….. maar op mijn LG vind ik in de app store geen ziggo go app itt voor de Samsung waar het prima werkt. Op mijn LG nu maar een chromecast gehangen al zou het handiger zijn om ziggo go rechtstreeks te kunnen installeren op de LG. Is hier iets van bekend?
@JeanPi schreef:@Alex ik lees hier over de ziggo go app op de LG…….. maar op mijn LG vind ik in de app store geen ziggo go app
Probeer nu de bètaversie van Ziggo GO op je LG TV - Ziggo Community
Technische specificaties en vereisten
Minimaal besturingssysteem: WebOS 5.0 of nieuwer
Productiejaar tv: 2020 of nieuwer
Ik heb inmiddels de modem 10 minuten van de stroom gehad en opnieuw ingeschakeld. De Ziggo Beta app opnieuw geïnstalleerd. Ik weet niet of dit de nieuwste versie 5.19 is...? Deze heet nog steeds "Ziggo beta"? Hoe kan ik controleren of dit versie 5.19 is? Er lijkt nu wel wat verbetering te zijn, maar nog wel wat hapering gezien.
Dank voor je reactie Steefb.
ik zal na mijn vakantie opnieuw kijken . 2 LG’s zijn van na 2020. Geef ik als zoekopdracht gewoon ziggo go of luidt het iets anders en vond hij daardoor de app niet?
Heb het eerdere bericht zien staan, had even verder moeten kijken. Ik kijk er binnenkort naar 👍🏼
Fijn dat je in ieder geval iets van verbetering waarneemt. Om eerlijk te zijn weet ik niet zeker of het vlekkeloos gaat werken. Deze TV heeft ook bij mij thuis een tijd dienst gedaan en ikzelf ervoer altijd een stroperige gebruikservaring. Niet alleen binnen de Ziggo GO omgeving, maar de gehele WebOS voelde langzaam en niet responsief. Dit valt doorgaans te wijten aan de hardware.
Mogelijk kun je de cache van de App legen? Mogelijk helpt een fabrieksreset van de TV zodat overbodige Apps ook gedeïnstalleerd worden? Let wel: je dient op je gebruikte streamingsapps en dergelijke opnieuw in te loggen na installatie.
Dit klinkt niet erg hoopvol... We gaan nog even de kleine tv (ander merk) van onze dochter proberen of deze wel een goed werkende app heeft... Zijn er nog andere oplossingen zodat we wel fatsoenlijk tv kunnen kijken met onze LG tv?
Ja, zeker! Er zijn meerdere opties om op een 2e TV te kijken. Kijk gerust op deze pagina voor de verscheidene mogelijkheden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.