1
Vraag
2
Reacties
Nickvda

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go en beschikbaarheid van films

Hallo allemaal,

 

Ik hoop op wat verheldering. Ik gebruik al een aantal maanden geen mediabox meer en vroeg mij eigenlijk af

waarom de beschikbaarheid van films en series verschilt van platform tot platform. Ik heb wel movies & series XL.

 

Want het is namelijk vreemd, dat je op de site Ziggo Go wel het volledige aanbod kan inzien, maar het vervolgens niet kan afspelen, namelijk Je kunt dit item alleen huren en bekijken via een geschikte mediabox.

De discussie omtrent de mediabox zelf hoeft wat mij betreft niet gevoerd te worden. De technische reden waarom beschikbaarheid afhangt van wel/geen mediabox hoef ik ook niet te weten, het gaat mij puur om de reden waarom er gekozen is Ziggo Go een kleiner aanbod te geven, maar wel te laten lokken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@anoniemforum @Nickvda via ZiggoGo kan je alle films en series uit je Movies&SeriesXL pakket bekijken.

Eerst was via ZiggoGo ook niet zichtbaar wat er via een Mediabox te huur is. Na een wijziging in ZiggoGo is dit opeens wel zichtbaar en krijg je die melding.

Om de een of andere manier wil Ziggo niet dat je kan huren via ZiggoGo als je geen Next box hebt

Bekijk in context

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

volgens mijn kun je de movies en series (x)l alleen via ziggo go kijken als je een mediabox xl met nieuwe software of mediabox next in je abonnement hebt

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@anoniemforum @Nickvda via ZiggoGo kan je alle films en series uit je Movies&SeriesXL pakket bekijken.

Eerst was via ZiggoGo ook niet zichtbaar wat er via een Mediabox te huur is. Na een wijziging in ZiggoGo is dit opeens wel zichtbaar en krijg je die melding.

Om de een of andere manier wil Ziggo niet dat je kan huren via ZiggoGo als je geen Next box hebt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic