HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Al sinds bijn een jaar kan ik geen televisie kijken via de Ziggo Go app. Als ik TV kijken aanklik, komt de melding : "Please try again later. Oops, something went wrong," op mijn scherm. Of ik nu nar een Ziggo Winkel ga, of via een helpdesk, er komt geen oplossing. Er is al van alles geprobeert. Alles op nieuw geinstalleerd etc. Ik denk dat ik inmiddels wel 30x cointacvt heb gehad met medewerkers van Ziggo.
De ellende begon volgens mij toen mijn Ziggo account aan een Vodafone account werd gekoppeld.
Hoe kom ik in vredesnaam aan een werkende Ziggo Go app?
Op welk apparaat precies met welke systeemsoftware en versie en eventueel welke browser gebruik je Ziggo Go of de Ziggo Go app?
Ha Bert. Het probleem doet zich voor op alle apparaten (telefoon, laptop etc) Maakt ziet uit of het Ziggo Go of de app is.
Probeer eens https://www.ziggogo.tv/nl/home in de browser Edge.
Heb edge gedownload. Helaas hetzelfde resultaat.
Als je je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) plaatst in:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
dan kan een moderator je misschien verder helpen door bijv. ontkoppelen van het Ziggo en Vodafone account.
@Victor Pierau wat frappant en balen zeg! Dan heb je er natuurlijk totaal geen plezier van!
Kan je de aanvullende informatie delen aub, zoals is gevraagd? Dan kunnen we verder kijken wat er loos is!
Ervaar je dit ook als je eens test met je smartphone en dan via je mobiele netwerk, dus 4G of 5G?
Ja het probl;eem doet zich ook voor via smartphone. Ik zal gevraagde gegevens toevoegen.
Bedankt, @Victor Pierau . Ik heb je Ziggo account ontkoppeld. Wil je eens kijken of het wel lukt met een nieuw niet gekoppeld MijnZiggo account? :-).
Ha Lycke, mijn huidige ziggo account werkt niet meer. Als ik een nieuw account aan wil maken, zegt ziggo dat er een mail gestuurd wordt voor een 6-cijferige code. Die krijg ik vervolgens niet. Nu werkt mijn oude ziggo account niet meer en er is geen nieuwe. Hmmmm
Hi @Victor Pierau,
Mogelijk hangt dat samen met het feit dat alleen je Mijn Ziggo-account is verwijderd, maar dezelfde gegevens wel behouden zijn voor My Vodafone. Heb je de mogelijkheid om een ander mailadres te gebruiken om te checken of het dan wel lukt? Via link.
Ha Alex, deze acties zijn al verschillende malen gedaan door de helpdesk van ziggo. Ook nu heb ik weer een nieuw account aangemaakt. Maar dezelfde melding blijft aanstaan.
Hi @Victor Pierau - Ik zie helaas dat het probleem nog niet is opgelost en je opnieuw contact hebt gehad met een collega om te kijken of een abonnementswijziging gaat helpen. Is dat nog gelukt? Anders ga ik deze situatie opnieuw escaleren, want het is dramatisch dat dit zo lang duurt.
Abonnementswijziginh heeft geen soulaas geboden helaas. Ja maf hè dat het zo lang duurt. Volgens mij al bijna een jaar. Mijn boosheid is inmiddels weg. Het is langzamerhand komisch.
Dat geloof ik maar al te graag, het maakt het nog pijnlijker. Om geen miscommunicatie te hebben en dit nog even uit te sluiten: In één van de logs van een collega lees ik dat je problemen ervaart met live TV. Ik maakte echter uit je bericht op dat er niets werkt binnen Ziggo GO en dit dus een foutje was. Werkt Replay TV en/of Movies&Series wel?
Dat is een goede checkvraag Alex. Movies & series werkt wel. Replay TV niet, want dat zit onder dezelfde knop al live TV.
Misschien nog extra waardevolle info. Als ik probeer bepaalde films te kijken geeft Ziggo Go app als melding:
"Geen verbinding
Ziggo GO doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Exccuus voor het ongemak.
Sluiten
Dat maakt het allemaal nog mysterieuzer. Sommige programma's bij Movies&Series werken dus wel? En bij bepaalde films daar krijg je weer "Geen verbinding"? Als er nog andere zaken zijn die opvallen, deel het vooral. We gaan er opnieuw induiken.
Voor mij nieuwe informatie is dat de Ziggo GO app anders reageert op mijn telefoon (IPhone) als op mijn Macbook. Zojuist start ik de film Personal Shopper in de sectie Movies & Series. Op mijn telefoon speelt deze zonder probleem af. op mijn Macbook geeft dezelfde film op hetzelfde moment de mededeling
Geen verbinding
Ziggo GO doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Exccuus voor het ongemak.
Sluiten
Als ik hem afsluit op mijn Macbook en nogmaals open, doe die het wel.
Nog een nieuw inzicht voor mij. De bovenstaande melding doet zich vaak voor als ik een trailer van een film probeer te bekijken. Als ik dan op de knop terug druk, moet ik opnieuw inloggen.
Als ik direct naar de film ga, heb ik weinig last.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...