Victor Pierau

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go Televisie kijken lukt niet

Al sinds bijn een jaar kan ik geen televisie kijken via de Ziggo Go app. Als ik TV kijken aanklik, komt de melding : "Please try again later. Oops, something went wrong," op mijn scherm. Of ik nu nar een Ziggo Winkel ga, of via een helpdesk, er komt geen oplossing. Er is al van alles geprobeert. Alles op nieuw geinstalleerd etc. Ik denk dat ik inmiddels wel 30x cointacvt heb gehad met medewerkers van Ziggo. 
De ellende begon volgens mij toen mijn Ziggo account aan een Vodafone account werd gekoppeld.
Hoe kom ik in vredesnaam aan een werkende Ziggo Go app?

41 Reacties 41
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welk apparaat precies met welke systeemsoftware en versie en eventueel welke browser gebruik je Ziggo Go of de Ziggo Go app?

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Bert. Het probleem doet zich voor op alle apparaten (telefoon, laptop etc) Maakt ziet uit of het Ziggo Go of de app is.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Probeer eens https://www.ziggogo.tv/nl/home in de browser Edge.

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb edge gedownload. Helaas hetzelfde resultaat.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) plaatst in:

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

dan kan een moderator je misschien verder helpen door bijv. ontkoppelen van het Ziggo en Vodafone account.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Victor Pierau wat frappant en balen zeg! Dan heb je er natuurlijk totaal geen plezier van!

Kan je de aanvullende informatie delen aub, zoals is gevraagd? Dan kunnen we verder kijken wat er loos is!

Ervaar je dit ook als je eens test met je smartphone en dan via je mobiele netwerk, dus 4G of 5G?

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja het probl;eem doet zich ook voor via smartphone. Ik zal gevraagde gegevens toevoegen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Bedankt, @Victor Pierau . Ik heb je Ziggo account ontkoppeld. Wil je eens kijken of het wel lukt met een nieuw niet gekoppeld MijnZiggo account? :-). 

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Lycke, mijn huidige ziggo account werkt niet meer. Als ik een nieuw account aan wil maken, zegt ziggo dat er een mail gestuurd wordt voor een 6-cijferige code. Die krijg ik vervolgens niet. Nu werkt mijn oude ziggo account niet meer en er is geen nieuwe. Hmmmm

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Victor Pierau,

 

Mogelijk hangt dat samen met het feit dat alleen je Mijn Ziggo-account is verwijderd, maar dezelfde gegevens wel behouden zijn voor My Vodafone. Heb je de mogelijkheid om een ander mailadres te gebruiken om te checken of het dan wel lukt? Via link.

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Alex, deze acties zijn al verschillende malen gedaan door de helpdesk van ziggo. Ook nu heb ik weer een nieuw account aangemaakt. Maar dezelfde melding blijft aanstaan.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Victor Pierau - Ik zie helaas dat het probleem nog niet is opgelost en je opnieuw contact hebt gehad met een collega om te kijken of een abonnementswijziging gaat helpen. Is dat nog gelukt? Anders ga ik deze situatie opnieuw escaleren, want het is dramatisch dat dit zo lang duurt.

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnementswijziginh heeft geen soulaas geboden helaas. Ja maf hè dat het zo lang duurt. Volgens mij al bijna een jaar. Mijn boosheid is inmiddels weg. Het is langzamerhand komisch.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dat geloof ik maar al te graag, het maakt het nog pijnlijker. Om geen miscommunicatie te hebben en dit nog even uit te sluiten: In één van de logs van een collega lees ik dat je problemen ervaart met live TV. Ik maakte echter uit je bericht op dat er niets werkt binnen Ziggo GO en dit dus een foutje was. Werkt Replay TV en/of Movies&Series wel?

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat is een goede checkvraag Alex. Movies & series werkt wel. Replay TV niet, want dat zit onder dezelfde knop al live TV.

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Misschien nog extra waardevolle info. Als ik probeer bepaalde films te kijken geeft Ziggo Go app als melding:

                                                    "Geen verbinding
Ziggo GO doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Exccuus voor het ongemak.

                                                      Sluiten

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dat maakt het allemaal nog mysterieuzer. Sommige programma's bij Movies&Series werken dus wel? En bij bepaalde films daar krijg je weer "Geen verbinding"? Als er nog andere zaken zijn die opvallen, deel het vooral. We gaan er opnieuw induiken.

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Voor mij nieuwe informatie is dat de Ziggo GO app anders reageert op mijn telefoon (IPhone) als op mijn Macbook. Zojuist start ik de film Personal Shopper in de sectie Movies & Series. Op mijn telefoon speelt deze zonder probleem af. op mijn Macbook geeft dezelfde film op hetzelfde moment de mededeling 

                                               Geen verbinding
Ziggo GO doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Exccuus voor het ongemak.

                                                      Sluiten

 

Als ik hem afsluit op mijn Macbook en nogmaals open, doe die het wel.

 

Victor Pierau
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog een nieuw inzicht voor mij. De bovenstaande melding doet zich vaak voor als ik een trailer van een film probeer te bekijken.  Als ik dan op de knop terug druk, moet ik opnieuw inloggen.
Als ik direct naar de film ga, heb ik weinig last.

Uitgelicht topic