Sinds twee dagen heb ik geen tv ontvangst meer via.ZiggoGo. Eerst wachtwoord gewijzigd, was niet het probleem. Vandaag de klantenservice gebeld. Ik begrijp dat het probleem bekend is en het een software issue is. Doe er dan iets aan Ziggo…
ik hoop dat het, zeker als het al bekend is, nu voortvarend opgepakt wordt. De klantenservice medewerker had verder ook geen informatie of er iets aan gedaan werd en hoe lang het kon duren. Dit kan echt beter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn verschillende storingen.
Welke foutmelding krijg je precies waar te zien?
Is dit in de Ziggo Go app?
Werkt Ziggo Go TV Klik hier => Ziggo GO TV wel?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn verschillende storingen.
Welke foutmelding krijg je precies waar te zien?
Is dit in de Ziggo Go app?
Werkt Ziggo Go TV Klik hier => Ziggo GO TV wel?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.