1
Vraag
2
Reacties
JacqBP

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO mobiel versus laptop: Grey's Anatomy

Regelmatig gebeurt het dat niet alle seizoensafleveringen van Grey's Anotomy zichtbaar zijn op mobiel maar wel op laptop. Bij mobiel kijken nu dat na aflevering 14 (seizoen 😎 de eerste aflevering van een seizoen 9 verschijnt terwijl vorige seizoen 22 afleveringen heeft. Moet dan dus noodgedwongen doorkijken op laptop/tv (hier wel alle seizoensafleveringen zichtbaar) omdat het me niet lukt op de overige afleveringen zichtbaar te krijgen op mobiel. Kijk daarom nu eerst voordat ik aan nieuw seizoen begin uit hoeveel afleveringen dit bestaat en moet dus goed in de gaten houden welke aflevering start. Mobiel/ziggo app opnieuw opstarten, helpt soms, maar vaak ook niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Helpt het misschien als je de app verwijderd en opnieuw installeert? Of had je dit al geprobeerd?

Groet,
Evert

Bekijk in context

7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Helpt het misschien als je de app verwijderd en opnieuw installeert? Of had je dit al geprobeerd?

Groet,
Evert
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi JacqBP, welkom op de Community.

Goed dat je je hier laat horen! Ik ben je benieuwd want je openingspost is me niet helemaal duidelijk. Op mijn telefoon ervaar ik dit probleem niet. Jij nog wel? Het is een omweg, maar je kan wel zelf de nieuwe aflevering selecteren. Dat gaat ook op mijn iPhone goed, dus ik ben benieuwd waar jij tegenaan loopt.
Anne123

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik herken dit probleem: op mijn telefoon heeft bijf seizoen 6 maar 10 afleveringen terwijl ik via de tv het volledige seizoen kan bekijken...

Het is dus niet mogenlijk handmatig een volgende aflevering te starten omdat deze als t ware niet bestaat in de (android)app
JacqBP
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Evert wrote:
Hoi,

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Helpt het misschien als je de app verwijderd en opnieuw installeert? Of had je dit al geprobeerd?

Groet,
Evert


Hoi Evert,

Bedankt voor je reactie. Heb inmiddels de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. So far so good.

J@cq
JacqBP
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas, app verwijderen en opnieuw installeren heeft aantal dagenbgewerkt, nu weer zelFde probleem..
Annikaa05

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde probleem. Soms na een paar dagen waren ze er weer maar nu mis ik van een ander seizoen inderdaad weer de helft van alle afleveringen... In seizoen 6 bijvoorbeeld gaat ie van 8 naar 10, naar 21. Alles daar tussen is weg... Hoe kan dat? En hoe kunnen we het oplossen?
JacqBP
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kijk van te voren hoeveel afleveringen er in het seizoen zitten en hou vervolgens goed in de gaten of het goed gaat........ Heb meermalen mijn app moeten verwijderen om vervolgens opnieuw te downloaden....... Blijft dus problemen geven.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic