1
Vraag
2
Reacties
Nftalem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO: geen abonnement

Hi,
Wij hebben laatst Ziggo geinstalleerd bij. Nu heb ik ook de Ziggo go app gedownload maar nu geeft het aan dat ik geen abonnement heb en geen toestemming heb. Klopt dit?

alvast bedankt !
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7360Posts
  • 325Oplossingen
  • 3585Likes
Wanneer is het abonnement afgesloten? Het kan zijn dat intern bij Ziggo nog niet alles is verwerkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7360Posts
  • 325Oplossingen
  • 3585Likes
Wanneer is het abonnement afgesloten? Het kan zijn dat intern bij Ziggo nog niet alles is verwerkt.
Nftalem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ongeveer 2 maanden geleden
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56497Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13537Likes
Log je in met Mijn Ziggo login?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 516Likes
Welkom op onze Community, Nftalem. Leuk dat je hier bent.

Heb je nog een update voor ons? We zijn benieuwd! Ik zie namelijk dat er een beste antwoord is gegeven, zijn de problemen opgelost?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo