1
Vraag
2
Reacties
p029351

Level 5
  • 62Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

Ziggo Complete

Gedachte forumleden,

 

Weet iemand wat de reden is dat ik een gewonen mediabox xl lawaaiapparaat heb en geen mediabox next terwijl ik ziggo Complete heb?? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Omdat je bij het afsluiten van je toenmalige abonnement de XL kreeg en er niets anders was voor Complete dan de XL.

Nu je wel een Next kunt kiezen bij een Complete pakket wil dat nog niet zeggen dat Ziggo alle XL gaat omwisselen.

Daar moet je zelf actie voor ondernemen door je abonnement aan te passen. Daarna betaal je 50 cent per maand meer en zal je ook een nieuw jaar abonnement krijgen.

Bekijk in context

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nou, dan het is helemaal helder. Heb je mijn vorige reactie ook gezien/gelezen? De Mediabox Next is per 1 juli 2021 verkrijgbaar in het TV Complete-pakket! Jij had vóór deze datum al een pakket besteld. Ten tijde van je aanvraag was het dus nog niet mogelijk. En daarom heb jij nu een Mediabox XL 🙂 

Bekijk in context

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Je kunt proberen om te upgraden naar een Next. Dat kan soms lukken als je de helpdesk belt. Als je nu een aantal maanden korting hebt op je abonnement dan ben je die korting kwijt. Beter is het dan om te upgraden als de korting periode voorbij is.

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Omdat je bij het afsluiten van je toenmalige abonnement de XL kreeg en er niets anders was voor Complete dan de XL.

Nu je wel een Next kunt kiezen bij een Complete pakket wil dat nog niet zeggen dat Ziggo alle XL gaat omwisselen.

Daar moet je zelf actie voor ondernemen door je abonnement aan te passen. Daarna betaal je 50 cent per maand meer en zal je ook een nieuw jaar abonnement krijgen.

p029351
Topicstarter
Level 5
  • 62Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

Heb abonnement pas afgesloten!

Dan is het toch vrremd dat je niet gelijk de next krijgt? 

p029351
Topicstarter
Level 5
  • 62Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

En wat moet ik dan aanpassen?

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Per wanneer is je pakket ingegaan? Wanneer is het besteld? Welk pakket is er bevestigd op de bestelbevestiging? De Mediabox Next is per 1 juli 2021 beschikbaar in het TV Complete pakket. 

p029351
Topicstarter
Level 5
  • 62Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb alles ontvangen op 10 juni 2021 en besteld zal een week of 2 a 3 daarvoor zijn geweest

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nou, dan het is helemaal helder. Heb je mijn vorige reactie ook gezien/gelezen? De Mediabox Next is per 1 juli 2021 verkrijgbaar in het TV Complete-pakket! Jij had vóór deze datum al een pakket besteld. Ten tijde van je aanvraag was het dus nog niet mogelijk. En daarom heb jij nu een Mediabox XL 🙂 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Je kunt proberen om te upgraden naar een Next. Dat kan soms lukken als je de helpdesk belt. Als je nu een aantal maanden korting hebt op je abonnement dan ben je die korting kwijt. Beter is het dan om te upgraden als de korting periode voorbij is.

 

p029351
Topicstarter
Level 5
  • 62Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

Ok ff gechat en de NEXT komt er aan 👍

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Veel plezier met de Next. Zal niet lang wennen zijn na een XL. 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic