Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Michael Ziggo wrote:
Welkom op de Community, jobs. Er zijn hier heel wat tips gegeven, is het nog gelukt?
Teun wrote:
Als ik het zo lees van Ts dan heeft hij eerst de module geplaatst, omdat de tv ging autoriseren, en toen de zenders gezocht met de module erin. Dus hier gaat het fout. Opnieuw beginnen en laten zoeken ZONDER module.-- hieronder heb ik dit gedaan.
Teun: De module is de goede, en idd eerst zenders zoeken dan module plaatsen.De installatie moet zonder kaart gedaan worden.-- zonder kaart, met module?
Weet je zeker dat de kaart er goed inzit?-- Yes, kaart was alvorens geplaatst, gecheckt en zit goed.
Steefb wrote:
Dit heb je geprobeerd ?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/smartcard-problemen-oplossen/#met-een-CI-module/Nee/Nee/Nee/NeeHeb ik geprobeert.Staat je smartkaart geregisteerd in "mijn Ziggo" ?Ja, deze staat geregistreerd in mijn ziggo.Hier al even gekeken ?
https://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/Portal/en/Faq/All/5597yes, helaas heeft het niet geholpen.Sparco©1963 wrote:Voer het netwerk-id eens in met de cijfertoetsen en niet met de cursorpijltjes. Dus daadwerkelijk 05555 intoetsen. 2 dagen lopen stoeien met een Salora TV en dit was de oplossing.Succes.ik kan alleen de cijfer toetsen gebruiken, pijltjes werken niet.
jobs ,
AlexHelpt wrote:Wat ik zou proberen:
Scambled = Gecodeerd = tv kan CI+ (en bijbehorende smartcard) niet lezen.Wel raar dat ik een pop-up krijg dat het sucessvol geinstalleerd is dan..
CI+ uit TV, TV uit de stroom, TV weer in de stroom, op RTL4 zetten en CI+ (met de gekleurde sticker naar de muur?) weer in de TV.Ik zal dit even proberen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.