Voor klanten met TV Zenders Plus |
BBC heeft besloten in heel Nederland te stoppen met de televisiezender ‘BBC Entertainment’ per 1 april 2024. De zender op kanaal 65 is bij Ziggo tot 1 april 2024 onderdeel van het TV Zenders Plus-pakket. |
Bron (Ziggo): Zenderwijzigingen | Bekijk het zenderoverzicht | Ziggo
Vervanging van deze zender door BBC Three of BBC Four is wishful thinking. 😇
Helaas nog geen nieuws wanneer de radiozender Joe bij Ziggo te ontvangen is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Aardig dat je dit hier aangeeft, maar daarvoor maakt @Sander meestal de topic's met wijzigingen betreft abonnementen. Maar voor nu zijn we weer op de hoogte en jammer BBC Entertainment was mooie zender.
@rick70 Dan liever BBC3 en BBC4. Sinds vorig jaar is BBC3 namelijk weer terug als TV kanaal https://www.bbc.co.uk/bbcthree/article/bed59408-8831-42db-b415-2c876017eb5b
De zender verdwijnt al over twee dagen en er is nog niet bekend wat ervoor in de plaats komt? Of heb ik dat gemist?
@Kirsten schreef:De zender verdwijnt al over twee dagen en er is nog niet bekend wat ervoor in de plaats komt? Of heb ik dat gemist?
Nee, je hebt niets gemist voorlopig zal er niets voor in de plaats komen anders was dit allang aangekondigd.
De zender Joe 80's als je die bedoelt is gewoon als IP stream te ontvangen bij ziggo. Staat er gewoon tussen.
https://www.zenderlijsten.nl/content/kanalenlijst-hans/kanalenlijst-hans-van-vrijdag-8-maart-2024/
Even lezen en je vind alle ziggo IP kanalen
@jan_Doedel Joe FM komt pas per 1 mei beschikbaar hier gaat het alleen om de verdwijnende BBC Entertainment en een eventuele vervanger!!
@RoWi.
Als IP stream is Joe 80's al maanden lang beschikbaar, geen reden om niet te hoeven luisteren of te wachten tot 1 mei.
of is hier een spraak verwarring dat er meerdere Joe's zijn?
via DAB+ heb ik er in Belgie ook handjevol.
@RoWi. schreef:@jan_Doedel Joe FM komt pas per 1 mei beschikbaar hier gaat het alleen om de verdwijnende BBC Entertainment en een eventuele vervanger!!
@jan_Doedel schreef:@RoWi.
Als IP stream is Joe 80's al maanden lang beschikbaar, geen reden om niet te hoeven luisteren of te wachten tot 1 mei.
of is hier een spraak verwarring dat er meerdere Joe's zijn?
via DAB+ heb ik er in Belgie ook handjevol.
Klopt maar nog niet via Ziggo het gaat om deze Joe https://joe.nl/hoe-luister-ik
En @Kirsten heeft het over BBC Entertainment die verdwijnt en of daar iets voor terugkomt.
@RoWi.
Als je mijn link had gevolgd kon je lezen:
BBC Entertainment heeft 31 maart 2024 haar laatste dag bij alle providers; 😉
Ook de veranderingen bij Joe worden benoemd.
@jan_Doedel schreef:@RoWi.
Als je mijn link had gevolgd kon je lezen:
BBC Entertainment heeft 31 maart 2024 haar laatste dag bij alle providers; 😉
Ook de veranderingen bij Joe worden benoemd.
Daar is die link naar de lijst van Hans niet voor nodig dat staat al in het start bericht hier. De veranderingen bij Joe betreffen alleen DAB+ dat staat los van het beschikbaar komen bij Ziggo op de kabel.
Mijn reactie ging ook primair over het feit dat Joe al prima via Ziggo te ontvangen is. 😉
En dat er werd gevraagd per wanneer kan dat, nou via de link kon je die info verkrijgen.
Dat kan aan maanden lang. 😁
BBC3 & 4 terug!!
Voor klanten met TV Standard |
Op Viaplay TV zal een selectie te zien zijn van het sportaanbod uit het portfolio van Viaplay. Naast Formule 1, darts van de Professional Darts Corporation (PDC) en voetbalwedstrijden uit de Engelse Premier League en Duitse Bundesliga, blijven internationale series, films en entertainment van eigen bodem te zien op Viaplay TV.
Viaplay TV is vanaf 5 april te zien op kanaal 19 en is onderdeel van TV Standard. |
Bron (Ziggo): Zenderwijzigingen | Bekijk het zenderoverzicht | Ziggo
Voor klanten met TV Standard |
Op 14 mei voegt Ziggo maar liefst 9 nieuwe radiozenders toe aan het digitale radio-aanbod:
De radiozenders zijn te vinden in de radio-app op het hoofdmenu van de Mediabox Next, Next Mini en de Mediabox XL. Meer informatie vind je hier.
Klanten met een oudere mediabox vinden de radiozenders vanaf kanaal 801.
En 3 Xite-zenders hebben een nieuwe naam gekregen:
|
Bron: Zenderwijzigingen | Bekijk het zenderoverzicht | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.