1
Vraag
2
Reacties
Hans1949

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zenderscherm ziet er na update mediabox anders uit

Na de update van de mediabox ziet mijn zenderscherm er opeens heel anders uit, nu krijg ik onderop de gegevens van de zender te zien, iedere keer als ik naar een andere zender ga en het verdwijnt na een paar seconden. Ik vind het zeer hinderlijk en wil daar vanaf, is dit uit te schakelen ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

De update zorgt voor de media box next structuur. Opnames gaan nu via de cloud en niet meer via de interne harddisk. ( Deze is nu uitgeschakeld voor opnames. ) je opnames blijven een jaar bewaard. Dit is even het belangrijkste verschil. ( ik heb zelf al enige tijd de next) echter meer opname capaciteit wel helaas niet meer mogelijk handmatig opnames te maken. Dus alleen via epg  .

Bekijk in context

3 Reacties 3
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Helaas is dit niet uit te schakelen. Wel meteen de returntoets indrukken, verdwijnt de info meteen. Wellicht is deze tip handig voor jou @Hans1949 

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je, is wel heel storend, maar misschien ook wel iets om aan ( te moeten ! ) wennen, voorheen kwam deze boodschap niet op het scherm. Zijn er na de update nog meer problemen te verwachten ? Mijn update is pas vanmorgen gedaan.

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

De update zorgt voor de media box next structuur. Opnames gaan nu via de cloud en niet meer via de interne harddisk. ( Deze is nu uitgeschakeld voor opnames. ) je opnames blijven een jaar bewaard. Dit is even het belangrijkste verschil. ( ik heb zelf al enige tijd de next) echter meer opname capaciteit wel helaas niet meer mogelijk handmatig opnames te maken. Dus alleen via epg  .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic