1
Vraag
2
Reacties
degodman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zenders verdwijnen in mijn pakket

Beste ziggo ik zit een aantal jaar bij jullie met een tv extra pakket en het compleet internet pakket en bellen.
Sinds 1 februari is er nogal wat veranderd voor mij als kijker ik eheb het extra pakket ooit genomen voor oa food network en de kinder zenders.
Nu is er vanaf 1 februari geen food network meer en nu sinds 1 april ook geen disney junior meer er zijn ook nog wat andere zenders weg maar daar keek ik minder of niet naar.
Nu is mijn vraag eigenlijk krijg ik er ook nog wat bij waar ik wat aan heb voor die 84 euro per maand of kan ik beter naar een andere provider gaan zoeken.
mvg R.Scheffer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hoi degodman, welkom op de Ziggo Community! Het is altijd goed om te kijken of je abonnement nog wel bij je past. Een andere provider is vast niet nodig, want je kunt bij ons gewoon je eigen pakket samenstellen die op jouw wensen aansluit 🙂

Wij doen graag samen met jou een abonnementcheck. Laat hiervoor je telefoonnummer achter op deze pagina en mijn collega belt je terug om samen met jou te kijken naar een pakket dat het beste bij jou past.

Bekijk in context

3 Reacties 3
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Inderdaad vervelend dat die specifieke zenders verdwijnen, maar een andere provider gaat daarbij niet helpen. Die zenders stoppen namelijk in heel Nederland met uitzenden.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Zenders zijn er gewijzigd per 1 april dit is geen grapje zie dit topic https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/ziggo-zenderwijzigingen-per-1-april-2019-38...

Hier kan je zien wat er voor terug komt per 1 april 2019 Check dit!

En anders kan je altijd hier het volgen wat er wijzigt de komende periode en wat er voor terug komt.
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hoi degodman, welkom op de Ziggo Community! Het is altijd goed om te kijken of je abonnement nog wel bij je past. Een andere provider is vast niet nodig, want je kunt bij ons gewoon je eigen pakket samenstellen die op jouw wensen aansluit 🙂

Wij doen graag samen met jou een abonnementcheck. Laat hiervoor je telefoonnummer achter op deze pagina en mijn collega belt je terug om samen met jou te kijken naar een pakket dat het beste bij jou past.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic