goedendag,
ik hoop op een forum medewerker die mij kan helpen
Ik heb een nieuwe overeenkomst van 2 jaar waarin ook 12 maanden gratis TV plus is opgenomen maar nog steeds niet geactiveerd.
Al enige keren gebeld, nieuwe bestellingen aangeboden gekregen ( zonder de afgesproken kortingen etc) en afgekeurd om nieuw gezeur te voorkomen
Is er nou niemand bij ziggo die dit gewoon even kan activeren, zonder nieuwe aanbiedingen te doen maar gewoon volgens de overeenkomst van 17-4-25 even "aanzet" zonder gedoe ?
alvast mijn dank en een mooie dag
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Hey @Pe1edy,
Wel zo fijn als je gebruik kan maken van TV Zenders Plus. Ik duik er meteen voor je in.
Ik zie dat er voorheen een bestelling is geplaatst waar het op terug te vinden is. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Meestal is het eerder, maar binnen 24 uur komt het actief te staan. Het kan zijn dat de korting niet zichtbaar is op de bevestiging in dit geval. Ook kan het zijn dat je alsnog een mail ontvangt voor een nieuw contract. Geen zorgen, krijg je alsnog een mail? Dan kan je die goedkeuren. Dan pas ik de datum van je contract aan naar het juiste.
Als er wat is, dan weet je ons te vinden! Jij ook een prettige dag gewenst.
Dank je wel Shane, het werkt zelfs al!
Deze mail heb ik ontvangen
Super fijn! 😄
Nou dan wens ik je gelijk al veel kijkplezier!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.