Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Pe1edy
Level 6

Zenders plus in overeenkomst maar niet geactiveerd

goedendag,

ik hoop op een forum medewerker die mij kan helpen

Ik heb een nieuwe overeenkomst van 2 jaar waarin ook 12 maanden gratis TV plus is opgenomen maar nog steeds niet geactiveerd.

Al enige keren gebeld, nieuwe bestellingen aangeboden gekregen ( zonder de afgesproken kortingen etc) en afgekeurd om nieuw gezeur te voorkomen

Is er nou niemand bij ziggo die dit gewoon even kan activeren, zonder nieuwe aanbiedingen te doen  maar gewoon volgens de overeenkomst van 17-4-25  even "aanzet" zonder gedoe ?

alvast mijn dank en een mooie dag

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pe1edy
Level 6
Topicstarter

Dank je wel Shane,  het werkt zelfs al!

Deze mail heb ik ontvangen

IMG_4957.jpeg

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Pe1edy,

Wel zo fijn als je gebruik kan maken van TV Zenders Plus. Ik duik er meteen voor je in.

Ik zie dat er voorheen een bestelling is geplaatst waar het op terug te vinden is. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Meestal is het eerder, maar binnen 24 uur komt het actief te staan. Het kan zijn dat de korting niet zichtbaar is op de bevestiging in dit geval. Ook kan het zijn dat je alsnog een mail ontvangt voor een nieuw contract. Geen zorgen, krijg je alsnog een mail? Dan kan je die goedkeuren. Dan pas ik de datum van je contract aan naar het juiste.

Als er wat is, dan weet je ons te vinden! Jij ook een prettige dag gewenst.

Pe1edy
Level 6
Topicstarter

Dank je wel Shane,  het werkt zelfs al!

Deze mail heb ik ontvangen

IMG_4957.jpeg

0 Kudos
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Super fijn! 😄

Nou dan wens ik je gelijk al veel kijkplezier!