Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Tommy1983
Level 1

Zenders door elkaar - favorietenlijst instellen Humax 5500

Na het instellen staan alle zenders door elkaar. Hoe kan ik dit oplossen?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.
Level 20
In de titel vermeldt u omzetting. Gaat het om de nieuwe digitale tuner Humax 5500?

Zo kunt u uw eigen volgorde instellen:

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Welke instellingen heb je gebruikt?

Frequentie of netwerk-ID instellen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/activeringscode-frequentie-netwerk-id-instellen
0 Kudos
Tommy1983
Level 1
Topicstarter
Ik heb de instellingen gebruikt volgens het stappenplan en zoals via bovenstaande link op mijn adres gegeven worden.
0 Kudos
Jan F.
Level 20
In de titel vermeldt u omzetting. Gaat het om de nieuwe digitale tuner Humax 5500?

Zo kunt u uw eigen volgorde instellen:

0 Kudos
Willem-A
Level 1
Zenders staan altijd in xe volgorde zolas door Ziggo aangehouden. Dat verandert ook niet echt, maar in bepaalde gevallen kun je ID 5555 of juist 4444 gebruiken, en in veel andere gevallen kun je gebruik maken van de door jezelf aangemaakte favorietenlijsten. Ook dan blijft de zendervolgorde van Ziggo bestaan, maar kun je binnen die favorietenlijsten aanpassingen uitvoeren.
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey @Tommy1983. Welkom hier!
Ik ben benieuwd hoe het gaat na de stappen en tips die zijn gegeven. We horen altijd graag of je nog hulp nodig hebt, of dat de vraag gesloten kan worden. Heb je een update voor ons?
0 Kudos