1
Vraag
2
Reacties
Nick47

Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Zenders blijven hangen op de mediabox XL

Sinds een paar dagen bevriest het beeld van alle programmaas op mijn mediabox XL. Aanvankelijk alleen na een paar uur kijken, maar nu ook als ik hem heb aangezet.

Als ik de XL dan vervang door de Mediabox Mini, dan kan ik wel gewoon kijken.

Maar op de Mini zijn nog niet programmaas  beschikbaar.

Mediabox gaat via een coaxaansluiting (contactdoos in de woonkamer), en daar is momenteel ook de digitale radio (Quantis) op aangesloten. De Mini krijgt de signalen via wifi, dus wellicht ligt daar de oorzaak van het probleem.

Heeft nog iemand last van dit probleem?

24 Reacties 24
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 261Likes

Ik ben het met je eens dat dit vreemd is @Nick47. Ik heb in ieder geval een monteur voor je ingepland voor aanstaande maandag 21-03 tussen 12.00 en 18.00 uur. Je ontvangt per mail een bevestiging van deze afspraak. Past het niet, dan kan je in dezelfde mail een link vinden om de afspraak mee te wijzigen en een ander tijdvak te kiezen. 

Ik hoop dat de monteur het probleem kan opsporen en verhelpen! Houd je ons op de hoogte? 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1663Posts
  • 177Oplossingen
  • 759Likes

Hej @Nick47! Hoe is het gegaan na het bezoek van de monteur? 🙂 

Nick47
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Dag Carlien,

Bedankt voor je belangstelling.

Ik heb de monteur afgebeld en op jullie voorstel een Mediabox Next aangesloten.

Kost een beetje, maar ik maak sindsdien probleemloos gebruik van jullie netwerk.

met vriendelijke groeten,

Nico 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1663Posts
  • 177Oplossingen
  • 759Likes

Ah dat had ik dan even gemist, excuus! Goed om te horen dat het nu allemaal vlekkeloos gaat met de diensten, is dan toch allemaal een stuk relaxter. Dankjewel voor je reactie! 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70210Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19799Likes

@Nick47 "Kost een beetje,"

Ik vermoed dat je de kosten ruim vergoed worden, doordat de Next veel minder stroomt gebruikt dan de Mediabox XL.🙂

Energieverbruik en stand-by | Klantenservice | Ziggo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic