@Nick47 "De wandcontactdoos zit er inderdaad al even, heb daar nooit problemen mee gehad."
Alles gaat helaas toch een keer kapot, nadat je er nooit problemen mee hebt gehad.
Een paar weken hier een waterkoker die na 6 jaar zonder problemen het ineens niet meer deed.
"Van te sterke signalen, een te sterke uitgang en oversturing weet ik niks."
Je hebt een coax versterker in gebruik wat het signaal versterkt, die kunnen ook of defect raken en/of te weinig of teveel of verstoord signaal afgeven.
Of de mediabox XL zit op een te sterke uitgang op de versterker.
Mocht je hier niet uitkomen, bestel dan een monteur bij Ziggo, ligt het aan de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met de eerste splitter en korte kabels, dan zijn de kosten voor Ziggo.
Zit de oorzaak hierna in je eigen coax netwerk, dan zijn de kosten voor jezelf.
Kies de juiste monteur info (ziggo.nl)
Kies de juiste monteur mogelijke kosten (ziggo.nl)
We weten natuurlijk niet van te voren of het probleem in je eigen huis zit. Dat gaat de monteur voor je bekijken.
Zit het probleem in je eigen huis? Dan kost een bezoek van de storingsmonteur € 50,-. Ontdekt de monteur dat het probleem in ons netwerk zit? Dan betaal je niets.