1
Vraag
2
Reageer en help mee
Volvov40

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zenderinformatie met logo van kanaal Philips tv is steeds weg, na CI+ module herplaatsen werkt het weer

Mijn zenderinformatie met het kanaallogo is steeds weg, pas na het opnieuw plaatsen van de ci+ module laat hij het weer zien, na het aan en uit zetten is hij de info weer kwijt

3 Reacties 3
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Welkom op de Community, Volvo40! We helpen je hier graag met je tv instellingen. Wellicht is er hier een andere gebruiker die dit herkent en weet hoe je dit structureel kan verhelpen. Ik snap dat je niet elke keer je CI+ module opnieuw gaat plaatsen. 

Hoe vaak gebeurt het dat het logo wegvalt? Is dat na een bepaalde tijd dat je televisie aan staat? Verder ben ik benieuwd of de software van je televisie up-to-date is. Heb je al eens een update uitgevoerd?

Volvov40
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het bericht, ik heb even een andere ci+ module geleend en heb tot nu toe geen problemen meer ik kijk het even aan, het is ook een quantis ci+ Module v1.3.

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Bedankt voor je terugkoppeling. Goed dat je ook een andere CI+ module hebt getest en je ziet dat het nu beter gaat! Mocht dit anders worden, dan kijken we graag verder met je mee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic