1
Vraag
2
Reacties
Methusalina

Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Zender toevoegen aan de Favorietenlijst Mediabox Next

Wanneer dit topic al eens is behandeld kan ik het nergens vinden. Ik wilde een zender toevoegen aan de favorietenlijst, maar zag alleen de optie 'verwijderen'.
Ik heb de hele lijst dus maar vervangen en de volgorde opnieuw ingesteld, maar dat lijkt mij niet de bedoeling.
Kan iemand helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Methusalina
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoera, ik ben er achter! Toch nog maar even geëxperimenteerd met een ander profiel op basis van mijn zenderlijst in mijn voorkeursprofiel.
Dan de optie 'Beheer favoriete zenders'. De lijst met favorieten verschijnt.
Dan de knop 'Kies zenders' - de complete zenderlijst verschijnt, waarin de eerder gekozen favorieten zijn gemarkeerd met een hartje. De gewenste aanvulling markeren en klaar.
Al dat gedoe dus door de, in mijn ogen onlogisch benoemde, knop 'Kies zenders' in plaats van 'Zenders toevoegen'.

Bekijk in context

8 Reacties 8
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Dit kan je op 2 manieren wijzigen. Een is op de Next mediabox. Ik zit momenteel niet thuis dus even uit mijn hoofd... voor zover ik me kan herinneren kan je deze lijst aanpassen in de instellingen. Druk op de 'home' knop en kies in het menu de meest rechtse optie (het tandwieltje). Daarin kan je de lijst van favoriete zenders aanpassen. Enige probleem: ik weet niet uit mijn hoofd welk tabje precies.

Maar de 2e optie weet ik wel: de Ziggo GO app. Open de settings (je vindt deze in het menu aan de rechter bovenkant) en hier heb je ook de lijst met favorieten.

En tot slot kan je dit ook op de Ziggo GO website doen; als je je aanmeldt dan vind je de instellingen in het menu aan de linkerkant, hier kan je onder het kopje "Mijn tv zenders" je favorieten beheren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

(edit: het kan dus op 3 manieren... misschien leer ik ooit nog eens goed tellen :smile:)
Methusalina
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Dank voor je reactie.
Sorry, alle drie mogelijkheden had ik al geprobeerd en die werken alleen op de optie: zender 'verwijderen' en niet 'toevoegen'. Ziggo GO zou zou eventueel een oplossing kunnen bieden, maar de favorietenlijst in GO is kennelijk niet gesynchroniseerd met de aanpassingen in Favorieten (hele nieuwe lijst aangemaakt) en voordat de hele boel door elkaar gaat lopen, of erger, zie ik daar dan maar van af. Dat ging dus een stuk gemakkelijker in de XL, maar om die reden alleen hoef ik dat onding echt niet terug!
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het moet werken via Home > Instellingen > Profielen > Beheer je Favoriete Zenders > Voeg Zenders Toe.
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Methusalina wrote:
Dank voor je reactie.
Sorry, alle drie mogelijkheden had ik al geprobeerd en die werken alleen op de optie: zender 'verwijderen' en niet 'toevoegen'.

Hoeveel zenders heb je al in de favorieten zitten?

Zeker weten doe ik dit niet, maar mogelijk dat daar dus een limiet is.
Methusalina
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Steefb: Na: Home - Instellingen - Profielen - Beheer je favoriete Zenders, komt mijn lijst met favoriete zenders in beeld en krijg ik alleen de opties Kies zenders, Verwijder Zenders, Bevestigen.
De optie die u noemt: Voeg zenders toe, krijg ik niet. Er valt trouwens niets te kiezen, want voor het toevoegen van een zender zou de complete zenderlijst in beeld moeten komen, waaruit ik de zender kan kiezen die moet worden toegevoegd. Dat was wel het geval met de Horizon, je kreeg dan twee kolommen met links de complete lijst en rechts je eigen lijst.
Het is allemaal niet wereldschokkend, maar ik kan niet uitstaan dat me dit niet lukt.
En als antwoord op Shelluser: ik heb 39 favorieten. In de XL had ik er over de 50 - geen centje pijn.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Methusalina
Heb je al wel een profiel ingesteld?
Methusalina
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Steefb wrote:
Methusalina
Heb je al wel een profiel ingesteld?


Ja hoor! De blauwe (haha).
Methusalina
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoera, ik ben er achter! Toch nog maar even geëxperimenteerd met een ander profiel op basis van mijn zenderlijst in mijn voorkeursprofiel.
Dan de optie 'Beheer favoriete zenders'. De lijst met favorieten verschijnt.
Dan de knop 'Kies zenders' - de complete zenderlijst verschijnt, waarin de eerder gekozen favorieten zijn gemarkeerd met een hartje. De gewenste aanvulling markeren en klaar.
Al dat gedoe dus door de, in mijn ogen onlogisch benoemde, knop 'Kies zenders' in plaats van 'Zenders toevoegen'.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic