Alice16
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zender plotseling niet meer beschikbaar - RTL Lounge

Rtl lounge ineens niet meer beschikbaar. Ik moet een abonnement nemen op movies en series xl

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2531Reacties
  • 176Oplossingen
  • 339Likes

Goedemorgen @Alice16, welkom op de Community! 🙂 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken. Het is juist dat RTL Lounge behoort tot het Movies en Series XL pakket. Als je hierop geen abonnement hebt moet het niet mogelijk zijn om deze zender te bekijken. Ik zie dat Movies en Series XL geen onderdeel is van het abonnement dat jij bij ons afneemt. Hierdoor klopt het dat je de melding krijgt dat je een abonnement moet nemen. Als dit kanaal eerder wel beschikbaar was is dat een mazzeltje geweest dat je deze wel kon ontvangen zonder dat je hierop een abonnement had. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2531Reacties
  • 176Oplossingen
  • 339Likes

Goedemorgen @Alice16, welkom op de Community! 🙂 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken. Het is juist dat RTL Lounge behoort tot het Movies en Series XL pakket. Als je hierop geen abonnement hebt moet het niet mogelijk zijn om deze zender te bekijken. Ik zie dat Movies en Series XL geen onderdeel is van het abonnement dat jij bij ons afneemt. Hierdoor klopt het dat je de melding krijgt dat je een abonnement moet nemen. Als dit kanaal eerder wel beschikbaar was is dat een mazzeltje geweest dat je deze wel kon ontvangen zonder dat je hierop een abonnement had. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic