Goedemorgen,
Mijn vader kijkt Ziggo met name voor een 2-tal zenders: 607 (klassiek) en 50 (Nostalgia).
Maar vertelt hij me, die zijn niet meer te zien. Zijn de zenders verplaatst of verdwenen ?
Zitten ze nog in een pakket ?
vr.gr. Richard
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi@riesmar
Altijd vervelend als Ziggo de zenders gaat verplaatsen. Ik heb even voor je gekeken maar Classica zit per 31 oktober niet meer op 607 maar op 613 en volgens de info van Ziggo zou Nostalgie nog gewoon op 050 moeten zitten.
Meer info, zie deze pagina: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi@riesmar
Altijd vervelend als Ziggo de zenders gaat verplaatsen. Ik heb even voor je gekeken maar Classica zit per 31 oktober niet meer op 607 maar op 613 en volgens de info van Ziggo zou Nostalgie nog gewoon op 050 moeten zitten.
Meer info, zie deze pagina: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen
Bedankt voor je antwoord. 613 heeft hij nu gevonden, maar 050 toont een zwart beeld.
Is daar een oplossing voor ?
Nostalgie heet nu ONS op kanaal 50.
Mogelijk kan de zenders Opnieuw zoeken of Opnieuw ophalen in Mijn Ziggo als er een CI+ is of één of andere mediabox helpen om de zender weer terug te krijgen.
Hoe kijkt hij TV, alleen digitaal met de basis zenders of met een smartcard of een mediabox?
Hier heet het al heel lang ONS en als je zoekt dan is het Nostalgie. Wel gek eigenlijk, toch? Dacht dat het toch overal al jaren ONS heet. Maar de oplossing van Bert is misschien is en anders ONS gewoon als naam aanleren 😉
Een warm welkom op de Ziggo Community @Ri ck!
Fijn dat je al goed bent geholpen door @EnergieBoy en @Be rt, super! De lievelingszenders van je vader zijn gelukkig niet verdwenen, maar verplaatst. Nu alleen nog de puntjes op de i zetten, zodat jouw vader geen zwart beeld ziet op kanaal 50. Is het gelukt met de tip van @Be rt om dit op te lossen? Zo niet, dan vind je op deze pagina nog meer tips om zwart beeld met de noorderzon te laten verdwijnen. Laat je ons weten of het probleem is opgelost? Zo niet, geef dan zoveel mogelijk informatie waar je tegenaan loopt. Dan kunnen wij en de andere users je voorzien van tips!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik vermoed dat nu de oplossing er wel tussen zit. Ik ga volgende week even bij hem koffie drinken dan kijken of ik het voor hem kan oplossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.