Walter69

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Youtube zoekopdracht ingeven ok - maar geen zoekresultaten te zien.

Hallo,

Via Menu naarApps en de Youtube app opent.
Via toetsenbord geef ik de zoekterm 'Donald Duck' maar deze gaat niet actief zoeken. Dus moet je, lijkt mij nog op zoeken of OK of enter o.i.d. drukken.

Op het TV scherm in de Youtube App zie alleen knoppen om terug te gaan (ronde pijl naar links) en een delete (prullenbak) icoon.

Op het toetsenbord heb ik geprobeerd: Enter (die herhaalt de voorlaatste ingave, dat was de k van Duck).
Hetzelfde gaat op voor de OK toets.

Hoe start ik het zoeken in de App?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Walter69,

De zoekresultaten verschijnen onderin beeld, druk pijltoets naar beneden en vervolgens met de links en rechts pijltoets iets uitkiezen. Iets gevonden wat U wilt zien, druk dan op OK. Althans zo werkt het hier.

Succes.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Walter69,

De zoekresultaten verschijnen onderin beeld, druk pijltoets naar beneden en vervolgens met de links en rechts pijltoets iets uitkiezen. Iets gevonden wat U wilt zien, druk dan op OK. Althans zo werkt het hier.

Succes.
Walter69
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sparco©1963 ,

Bedankt voor de reactie en bevestiging dat er niet nog op een zoekknop gedrukt moest worden.
Resultaten verschijnen nu onderin inderdaad en nagenoeg direct ook. Mogelijk dat een restart van de app of de mediabox nodig was.

Uitgelicht topic