1
Vraag
2
Reacties
Gerwil69

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Youtube via de Mediabox XL

Wanneer ik iets op youtube opzoek wil het item niet afspelen.
Betreft muziekvideo's waar vevo bij staat.

Herkenbaar probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Ah, dan zit daar de verwarring! Je doelt dan op de Mediabox XL. Je Connect Box is alleen voor het internet/telefoonlijn.
Met de huidige Youtube app is het inderdaad niet mogelijk om alle inhoud af te spelen zoals bijvoorbeeld dus Vevo content. We zijn onderzoeken wel de mogelijkheden om zoveel mogelijk content af te kunnen spelen en willen daarnaast een vernieuwde app voor Youtube uit gaan brengen.

@niquedegraaff Ik heb jouw topic hieronder gezet omdat het over dezelfde kwestie gaat.

Bekijk in context

8 Reacties 8
niquedegraaff

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*** Mod edit: Topics samengevoegd ***
Ik vind het erg misleidend van Ziggo dat ik op YouTube zou moeten kunnen met de horizon box en video's moet kunnen afspelen zoals je dat op YouTube zelf ook kan doen. Dat kan dus niet!

Ca. 80% van de video's die ik wil afspelen blijven gewoon zwart of worden genegeerd. Veelal muziek.

Verder kan je niet inloggen en moet je elke keer op nieuw zoeken in plaats dat je je eigen afspeellijsten kan gebruiken.

Dit is toch geen app? Het werkt amper.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Geef eens een voorbeeld, dan kan ik kijken of het probleem reproduceerbaar is.
Gerwil69
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bijv. Volbeat. Kan muziekvideo nuet afspelen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De streams van Volbeat met de vermelding Vevo worden bij mij op YouTube normaal afgespeeld. Ik denk niet dat er een relatie is met de Connectbox.
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Aparte kwestie, Gerwil69! Kun je aangeven op wat apparaat je Youtube gebruikt? Is dat op een PC, telefoon/tablet, tv of misschien Mediabox XL?
Gerwil69
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry, maar ik speel het via mediabox (connectbox) van ziggo af.
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Ah, dan zit daar de verwarring! Je doelt dan op de Mediabox XL. Je Connect Box is alleen voor het internet/telefoonlijn.
Met de huidige Youtube app is het inderdaad niet mogelijk om alle inhoud af te spelen zoals bijvoorbeeld dus Vevo content. We zijn onderzoeken wel de mogelijkheden om zoveel mogelijk content af te kunnen spelen en willen daarnaast een vernieuwde app voor Youtube uit gaan brengen.

@niquedegraaff Ik heb jouw topic hieronder gezet omdat het over dezelfde kwestie gaat.
jan-hartog

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Had ook al eens eerder naar een GOEDE YouTube APP gevraagd.
Moet toch niet moeilijke zijn een connectie/program YouTube APP te ontwikkelen. 😉
In een smart TV is hij meestal al wel meegeleverd (ingebakken) maar heb je nog geen smart TV
dan moet het in de software van de Mediabox XL toch ook kunnen?

Vr. gr. Jan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic