Danjela

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Youtube app foutmelding

Sinds twee dagen heb ik, op de YouTube app op mijn Mediabox Next, dat ik geregeld de melding krijg "Something went wrong. An error occurred. Please try again later." Ik hebbdeze melding nog nooit eerder gehad, en sinds twee dagen krijg ik hem ineens om de haverklap.

Ik heb de app gerest, ik heb de mediabox terug gezeg naar de fabrieksinstellingen, maar het heeft helaas niet geholpen, en ik kan me zo niks anders bedenken om te proberen.

Het gebeurt ook alleen op de YouTube app op de Mediabox Next. De app op mijn telefoon werkt prima, en ook op de laptop ervaar ik geen problemen.

Andere apps op de box (Netflix, Film1, etc) heb ik ook geen problemen mee.

Waar zou dit mee te maken kunnen hebben?

4 Reacties 4
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Danjela

Wat irritant dat de YouTube app de laatste 2 dagen steeds foutmeldingen geeft. Dat kan niet de bedoeling zijn en het is dan ook super dat je al zoveel getest hebt! 

In de app op de box zelf, kun je de app ook resetten. Je vindt deze optie onder de instellingen. Wil je dit eens proberen om te kijken of dat het probleem oplost? 

Danjela
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat had ik al geprobeerd zoals hierboven aangegeven, heeft niet geholpen. 😊

Verbazingwekkend genoeg heb ik vandaag deze melding nog niet gezien, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het verholpen is. Ik wacht het even af.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ah sorry, dat gedeelte heb ik net gemist 😞
Oeeh spannend! Houd je ons even op de hoogte of het nu goed blijft gaan? 🙂

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Danjela Hoe is het de afgelopen dagen gegaan? Heb je nog een foutmelding voorbij zien komen?

Uitgelicht topic