Sjoerd Ronhaar

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

YouTube werkt niet meer via de Mediabox XL

Hallo zins een paar weken werkt YouTube op mijn media box xl niet meer
hij weigert bijna alle muziek
hoe kan ik dit oplossen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
missLoa

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Evert wrote:
missLoa waar ben je dat te weten gekomen? Heb je een linkje? 🙂


***modbreak***:
Sinds 15 augustus wordt de Youtube app op de Mediabox XL niet langer door Youtube ondersteunt. Dit betekent dat de Youtube app per 15 augustus wordt verwijderd. Hier heeft Ziggo geen invloed op, want Ziggo is afhankelijk van de beslissingen van Youtube.

Deze melding krijg je te zien op de Mediabox XL:

Bekijk in context

47 Reacties 47
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Haal de box eens een minuutje van de stroom (stekker er uit)
Anders een fabrieks reset proberen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren/televisie/opnieuw-installeren/hoe-kijk-je/#mediabox/Mediabox-XL/mediabox-al-aangesloten

Heb je de box opgenomen in je netwerk?
Sjoerd Ronhaar
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net geprobeerd fabrieks instellingen terug gezet maar blijft zelfde doen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Gebruik je de Media Box XL ook als modem of heb je een los modem, probeer dan ook even je modem opnieuw op te starten, misschien loopt die vast.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Sjoerd Ronhaar Bedoel je dat de app niet meer opstart of dat bepaalde content niet afgespeeld kan worden? Als het puur het opstarten is, ben ik ook benieuwd of je met andere apps problemen ervaart. We horen het graag.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Sjoerd Ronhaar . Heb je nog een update voor ons? 🙂
Sjoerd Ronhaar
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sander dat wat jij beschrijft is precies wat er gebeurt
hoe kan dit oplossen Gr sjoedd
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Sjoerd Ronhaar . Sander noemt verschillende dingen. Dus het is een beetje of-of ;-). Kan je uitleggen wat er nu precies gebeurt?
Sjoerd Ronhaar
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bepaalde contenten niet meer af speelt misschien een kwart van de muziek die ik aan klik doet het nog maar
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oke. Heb je een voorbeeld van content die niet werkt? Dan kan ik het hier ook even testen 🙂
JelleMotley

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds eind Mei ervaar ik hetzelfde probleem (op de Mediabox XL) als door Sjoerd omschreven. Kon ik voorheen vrijwel alle YouTube filmpjes bekijken, sinds eind mei werd ruim de helft geweigerd, en ging het "ladende rondje" vanzelf naar de volgende clip. die hij dan ook niet pakte, net zolang tot hij een clip gevonden had, die het wel deed. In Juni heb ik zelf via mijn PC een aantal clips op YouTube geplaatst, waarvan een deel niet via de Mediabox te bekijken was. Inmiddels zijn we een maand verder, heb ik uiteraard de stekker een aantal maal uit de Mediabox gehaald .... Maar sinds begin juli laadt de Mediabox geen enkele YouTube clip, gaat deze ook niet meer zelf zoeken naar een volgende clip die het mischien wel doet ... maar blijft het scherm oneindig opladen (rondje laten draaien) zonder resultaat !!! (Uiteraard komen deze problemen niet met gebruik van een PC voor, het is puur de mediabox die niet meer naar behoren functioneert i.c.m. YouTube)
Lieske

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem. Sinds enkele dagen laad geen enkele Clip meer, sinds enkele weken had ik met sommige filmpjes een probleem maar dan zocht hij inderdaad naar een werkende. Alle andere Apps en tv doet het prima.
basinleiden

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier hetzelfde probleem!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
basinleiden JelleMotley Lieske
Hebben jullie de Media Box XL al even 5 minuten van de stroom gehaald daarna opnieuw opstarten.

Duurt +/- 15 minuten voor alles online is, ga dan naar Mijn Media en dan Apps en benader Youtube dan eens.
Boeloe12

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds deze week werkt youtube app niet hij blijft zoeken. Van stroom afgehaald en gereset. Echter werkt dit niet. Denk dat het inde laatste update een fout zit, Wie weet de oplossing
Piewie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier werkt het ook niet meer helaas, mijn kinderen keken hier graag filmpjes op. Je kunt wel zoeken maar na aanklikken blijft het rondje eindeloos draaien. Geen enkel filmpje speelt het nog af en resetten ook al geprobeerd. Zo te lezen hierboven lijkt het op een fout aan jullie kant, lijkt me namelijk sterk dat al onze boxen ineens gaan steigeren! Please fix het met een update!
JelleMotley

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dave- wrote:
basinleiden JelleMotley Lieske

Hebben jullie de Media Box XL al even 5 minuten van de stroom gehaald daarna opnieuw opstarten.

Duurt +/- 15 minuten voor alles online is, ga dan naar Mijn Media en dan Apps en benader Youtube dan eens.


Inmiddels ook gedaan, voor de zekerheid meer dan 10 minuten de stroom afgedaan (gewoon tussendoor ff boodschappen doen) .... maar dat heeft uiteindelijk niks opgeleverd ... Situatie is en blijft hetzelfde, ook zoals Boeloe12 en Piewie het (later) omschreven hebben ....
M.a.w. ZIGGO los het a.u.b. op !!
Boeloe12

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas maar dit werkt niet, Van stroom af en opnieuw opstarten helpt niet,
Hierna naar instellingen en terug gezet naar fabrieksinstellingen. Duur 15 minuten voordat alles opnieuw geïnstalleerd is. Ook dit heeft geen effect gehad. Alleen de Youtube app functioneert niet. Blijft zoeken. bij indrukken versnelt afspelen springt hij naar het volgend item maar ook dit wordt niet geladen en blijft het cirkeltje ronddraaien maar item wordt niet geladen.
Vorige week functioneerde alles goed. Als item wel geladen kon worden maar niet afgespeeld kreeg je een melding "dit item kan niet worden afgespeeld." of als het item niet te vinden was de melding dat het item niet beschikbaar is. Nu blijft het zoekertje maar draaien.
Rosalinejan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook wij ervaren deze zelfde elende. Dit gaat nu al 3 weken zo. Dacht eerst aan een ziggo storing, maar nu lees ik dat er meerdere mensen de zelfde elende ondervinden. Heb ook gevolgd om de stekker even van de stroom af tehalen. En te resetten. Maar geen verbetering treed op. Dus ik hoop dat jullie ons allen kunnen helpen. Ik.kijk graag youtube op mediabox. Maar kan niets meer laten afspelen op YouTube. Andere apostel werken na behoren. Dit gaar puur alleen maar youtube app
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Heb het bij ons in de winkel getest, samen met een klant, omdat hij ook dit probleem ervaart. De box bij ons in de winkel blijft ook maar laden en verder niets. Moet dus een software fout zijn??

Teun

Uitgelicht topic