ik heb een nieuwe afstandsbediening (voice ) ontvangen en geinstalleerd.Ik kan naar youtude maar bij het beginscherm bevriest het beeld.Dit gaat ook zo bij het aanklikken van internet.
Bij de vorige ( 1 voor tv 1 voor mediabox) afstandsbediening ging dit prima.
Ik heb 3 maal 40 min met de helpdesk gebeld echter geen oplossing of daarna plots afgebroken.....
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
TV Apps op de Ziggo Mediabox | Klantenservice | Ziggo
Op de mediabox XL wordt Youtube niet meer ondersteund.
bedankt Bert
maar waarom krijg ik geen verbinding met internet
Dat is niet te beantwoorden zonder meer informatie.
Wat is je modem? Een Connect box of de Mediabox XL?
Met wat voor apparaat krijg je geen internetverbinding?
Via wifi niet of via bekabeld niet?
modem is de connect box.met de tv krijg ik geen verbinding via kabel.
Voordat ik die nieuwe afstandbediening had had ik wel you tube en internet.
Dus er is iets met die nieuweafstandbediening want ik heb nergens anders aangezeteen
Is er een netwerkkabel tussen Connect box en de mediabox XL?
Zo ja, haal die ertussenuit.
Zo nee, niet doen vanwege veel problemen die je dan krijgt.
Is de TV via de Connect box aangesloten met een netwerkkabel?
Zo ja, prima.
Is de TV via de Mediabox XL aangesloten met een netwerkkabel?
Zo ja, dat gaat niet werken, de Connect box is je modem.
@evweel Besef dat Youtube niet ondersteund wordt door de Mediabox XL en ook niet meer gaat werken.
TV Apps op de Ziggo Mediabox | Klantenservice | Ziggo
Op de mediabox XL wordt Youtube niet meer ondersteund, zie de lijst via de link en hieronder.
@evweel van harte welkom op de Ziggo Community. Goed dat je even meld wat er loos is, kuren met je scherm zijn altijd irritant.
Gelukkig zie je dat er al aardig wat tips zijn gegeven. Kan je er iets mee?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.