Mijn kinderen kijken vaak op youtube via de Ziggo Next box. Nu kunnen ze alles zien ook wat ik niet wil als ik er niet ben. Kan ik op een of andere manier YouTube blokkeren zo dat de ouders toestemming moeten geven om überhaupt op youtube te kunnen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar is al meer om gevraagd, vooralsnog kan het niet .
App blokkeren - YouTube op de mediabox - Pagina 2 - Ziggo Community
Ziggo Lotte schreef.
Wat je kunt doen is inloggen op jouw eigen Youtube account via de mediabox Next en dan kun je bij YouTube zelf content / leeftijd instellingen configureren. Hiermee voorkom je dat de ongewenste content voorbij komt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Daar is al meer om gevraagd, vooralsnog kan het niet .
App blokkeren - YouTube op de mediabox - Pagina 2 - Ziggo Community
Ziggo Lotte schreef.
Wat je kunt doen is inloggen op jouw eigen Youtube account via de mediabox Next en dan kun je bij YouTube zelf content / leeftijd instellingen configureren. Hiermee voorkom je dat de ongewenste content voorbij komt.
of de afstandbediening ergens opbergen zodat ze er niet bij kunnen,
ook zit er youtube kids op de next maar helaas kunnen ze dan alsnog de gewone youtube app openen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.