1
Vraag
2
Reacties
KlaasHoorn

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

YouTube app op de Mediabox XL

Ik lees dat de YouTube app op de MediaboxXL niet langer door YouTube wordt ondersteund. Dat merkte ik de laatste weken al. Ik baal daar stevig van want ik gebruik(te) deze app vaak. Nu wordt deze app zelfs verwijderd per 15 augustus. Zijn er andere mogelijkheden bij Ziggo om YouTube WEL te zien? Graag uw reactie via *********.

**Privégegevens verwijderd door Moderator**
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen KlaasHoorn,

Allereerst welkom op de Community!

Het klopt inderdaad dat per 15 augustus de YouTube app niet meer te vinden is op de Mediabox XL. De YouTube app en de Mediabox XL zijn helaas niet meer compatibel na aanpassingen aan de YouTube app.
De YouTube app blijft wel beschikbaar op de Mediabox Next en kan inderdaad ook nog op een aantal andere manieren worden gebruikt, zoals robbo aangeeft in zijn bericht.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het is vervelend dat de Youtube app verwijderd wordt en misschien komt er een alternatief voor terug.

Kunt u in uw bericht door op de 3 puntjes rechtsonder dan bewerken en uw Email adres verwijderen. De klant heeft daar niets mee nodig.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17422Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
KlaasHoorn De Next...Google chrome cast. Of via mob apparaat als tv streaming ondersteunt..

Zo maar wat opties.. Inz kan je de link plaatsen waar staat dat yo tube stopt met de xl?
Dus de Next blijft ondersteuning bieden??? hier op de next goed werkende...
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen KlaasHoorn,

Allereerst welkom op de Community!

Het klopt inderdaad dat per 15 augustus de YouTube app niet meer te vinden is op de Mediabox XL. De YouTube app en de Mediabox XL zijn helaas niet meer compatibel na aanpassingen aan de YouTube app.
De YouTube app blijft wel beschikbaar op de Mediabox Next en kan inderdaad ook nog op een aantal andere manieren worden gebruikt, zoals robbo aangeeft in zijn bericht.
Pons666

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben benieuwd of na ruim 2 jaar en nieuwe software de mogelijkheid er weer is dat YouTube op de XL kan draaien?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic